Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
sreijnho
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2020 09:22

Goedendag,

Sinds een jaar of twee werkt het toetsenbord en de touchpad van mijn laptop niet meer optimaal, beide haperen.
Wanneer ik bijvoorbeeld met de touchpad van de ene naar de andere kant veeg, slaat de muiscursor een stukje over.
Dit gebeurt ook bij het typen met het toetsenbord. Wanneer ik een woord typ, wordt er vaak een letter overgeslagen (zeker als ik snel typ).
Het lijkt wel alsof het systeem even niks kan verwerken ofzo.

Het touchpad probleem omzeil ik tegenwoordig met een externe muis. Daarbij komt het probleem namelijk niet voor.
Tijdens het aanmaken van dit topic heb ik ook een extern toetsenbord aangekoppeld en ben tot de ontdekking gekomen dat het probleem dan ook niet voorkomt.
Het ligt dus echt aan de het toetsenbord en het touchpad van de laptop zelf.

Weet iemand of dit op te lossen is?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Hallo,

Ik raad je aan deze vraag op het volgende forum te posten: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewforum.php?f=5
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
sreijnho
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2020 09:22

Oke bedankt. Dat ik bij deze gedaan
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Graag gedaan. Dit topic wordt gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”