Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
roco
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2019 17:14

Ik heb sinds kort opstart problemen, soms blijft hij hangen waar je moet klikken om je wachtwoord moet invullen, dan kan ik alleen maar de computer resetten, dan gaat hij wel verder tot het bureaublad maar dan blijft hij weer hangen, en als ik mijn cursor op de onderste balk zet dan blijft hij rondjes draaien, pas na een hele tijd kan ik weer wat doen en het rare is dat ik de hele dag verder gaan problemen heb met de computer.
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Heb je meerdere harde schijven?

Al gekeken in de bios wat de opstart/boot device is? Moet natuurlijk dan SSD zijn mocht deze aanwezig zijn...

Zo'n trage start voor de windows start is bijna altijd een hardware probleem.
Om te bepalen welke hardware component het is moet er steeds een verwijderd of vervangen worden en dan zien of het probleem weg is.
Ik zou daarom eens beginnen met de HD los te koppelen en starten met alleen de SSD en zien of ie dan wel snel start.
Afbeelding
Gebruikersavatar
roco
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2019 17:14

Bedankt voor u reactie het was inderdaad 1 van mijn externe harde schijven..
Gebruikersavatar
roco
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2019 17:14

Helaas te voorbarig geweest, ik heb alles afgekoppeld (ik dacht eerst dat de usb hub de boosdoener was) maar het probleem is er nog steeds, ik ben bang dat het mijn harde schijf is, hoe kan je dat controleren? Ik krijg de computer ook niet in veilige modus (windows 8.1)

Terug naar “Blauwe schermen en opstartproblemen”