Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
saycheesenl
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2005 16:40

Misschien kun je mij helpen


Drie weken geleden hebben wij een stroomstoring gehad in Dordrecht e.o. Aangezien mijn pc aanstond hebben zich sindsdien de volgende problemen voorgedaan:



Pc’s van netwerkgebruikers (met shared folders en allen in dezelfde workgroup) kunnen wel gezien worden, folders kunnen niet geopend worden….zie plaatje onder….
:roll:
Misschien kun je mij helpen via HCC…..



Drie weken geleden hebben wij een stroomstoring gehad in Dordrecht e.o. Aangezien mijn pc aanstond hebben zich sindsdien de volgende problemen voorgedaan:



Pc’s van netwerkgebruikers (met shared folders en allen in dezelfde workgroup) kunnen wel gezien worden, folders kunnen niet geopend worden….zie plaatje onder….



Ik heb eerst overal netwerk opnieuw geinstalleerd (netsetup.exe) en folders opnieuw geshared. Aangezien dit niet werkte heb ik netwerkonderdelen bij iedereen verwijderd (add/remove windows components) en daarna opnieuw geinstalleerd. Zelfs heb ik de pc name gewijzigd omdat dit een mogelijke oorzaak van het problem zou kunnen zijn. (Dit gaf weer een ander probleem)

Het enige wat ik op internet heb kunnen vinden is dat ik in de registry HKEY-Loc.Machine\System|Current Control|Services|Lanmanserv|parm “IRPStackSizeâ€
Gebruikersavatar
jahewi
Lid
Berichten: 661
Lid geworden op: 10 apr 2005 09:10
Contacteer: Website

Hoi saycheesenl,

Ook al ben je er zelf van overtuigt dat je geen virussen of andere troep op je PC's hebt staan, vind ik het toch een goed idee om HijackThis-logs te plaatsen in ons HijackThis-log forum ;)

Je hebt reeds eerder een HijackThis-log geplaatst, zie ik, dus je kent de procedure :lol:


suk6, Jan :)
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”