Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Installatie Drivers van Canonprinter lukt niet.

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
Wilsophie
Lid
Besturingssysteem: Windows 10
Bescherming: Avast

Installatie Drivers van Canonprinter lukt niet.

Bericht door Wilsophie » 18 jun 2018 11:53

Goededag.
Op deze Acer laptop die met hulp van u helemaal in orde is probeer ik al een tijdje de installatie cd te installeren van de Canon Pixma 3150 maar dan zegt hij steeds dat het printerstuurprogramma al in gebruik is. Na wat zoeken heb ik een stuurprogramma op internet opgezocht en dan zegt hij dat hij dat niet kan installeren omdat de drivers ontbreken. Daar heb ik ook naar gezocht maar ik zoek niet goed genoeg denk ik. De installatiecd is voor Windows en intussen heb ik Windows 10 ook is de printer al verbonden met Wifi want hij doet het wel met de Medion laptop. Heeft iemand een suggestie wat ik fout doe?

Wilsophie
Lid
Besturingssysteem: Windows 10
Bescherming: Avast

Re: Installatie Drivers van Canonprinter lukt niet.

Bericht door Wilsophie » 27 jun 2018 13:29

Ik heb nu een paar weken gewacht, maar waarom krijg ik geen antwoord?

PeterJ
Moderator

Re: Installatie Drivers van Canonprinter lukt niet.

Bericht door PeterJ » 27 jun 2018 20:13

Ik heb nu een paar weken gewacht, maar waarom krijg ik geen antwoord?
Er zijn op dit moment weinig helpers op dit forum voor de secties Software en Hardware.
Ik raad je daarom aan je vraag te stellen op dit bevriende forum: PC Web Plus: Hardware & Randapparatuur.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Plaats reactie