Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Windows 10 start niet op

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
tdb53
Lid
Besturingssysteem: Windows 10 Home
Bescherming: kpn veilig (F-secure)

Windows 10 start niet op

Bericht door tdb53 » 30 jul 2018 15:29

Mijn laptop Acer oorspronkelijk Windows 7 nu Windows 10 versie ?
Wil niet meer opstarten, ik kan wel in de bios komen maar daar heb ik totaal geen verstand van.

Wie kan mij helpen om deze laptop weer aan de gang te krijgen.
Ik heb ook gedacht aan een Linux versie, maar ik weet niet hoe je dit moet doen.

Plaats reactie