Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
RubyTuesday
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2021 18:06

Sinds afgelopen zondag is mijn partitie verdwenen. Ik heb al jaren de verdeling tussen C en E schijf, en E was voor de data en nu dus verdwenen. Zondagochtend viel opeens pc uit, door wat later bleek oververhitting omdat een ventilator het niet deed. Toen dit nog niet gerepareerd was, maar pc wel genoeg afgekoeld om even aan te doen heb ik deze E-partitie nog gezien en een paar bestanden kunnen kopiëren, maar helaas was mijn externe schijf niet groot genoeg voor alles. Toen pc afgesloten en laten afkoelen, open gemaakt en schoon geblazen waarna ventilator het weer deed. Maar toen ik pc weer aan zette was de E-schijf verdwenen.
Ik heb al gekeken bij schijfbeheer, en ik vermoed dat de C en E zijn samengevoegd aan de grootte te zien (ik kan me niet herinneren hoe groot ze zouden moeten zijn) maar ik kan dus niet aan de data.
Kan iemand mij helpen alsjeblieft? Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Wellicht kun je met behulp van deze Nederlandstalige handleiding van Testdisk de partitietabel herstellen.
Afbeelding

Terug naar “Software en Algemene vragen”