Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Eric
Site Admin
Berichten: 3069
Lid geworden op: 13 apr 2005 15:54
Contacteer: Website

Hallo,

Erik bedankt voor de melding over war of worldcraft, ik kan dit namenlijk van zeer nabij volgen daar mijn zoon dat spel op zijn pc heeft. Vooralsnog is er niks aan de hand op zijn pc en hij heeft nog niks gemerkt van spyware.
Ik blijf kijken of er wel wat gebeurt, zo ja dan laat ik het wel weten.

Eric
****Afbeelding****
Doneren kan hier :wink:
traagheidtips
Dit is geen link, erop klikken is zinloos.
Hitmanpro"Alert"
Gebruikersavatar
Erik
Lid van verdienste
Berichten: 1373
Lid geworden op: 10 apr 2005 21:23
Contacteer: Website

Ik hoor van DieHard WOW spelers dat het onzin is.
Zal wel ergens in het midden liggen dan :-)
Afbeelding "Given enough eyeballs, all malware are shallow"
Gebruikersavatar
Eric
Site Admin
Berichten: 3069
Lid geworden op: 13 apr 2005 15:54
Contacteer: Website

Ik heb zijn pc gechecked, niks aan de hand (sofar)

en hij speelt het on a daily bases.
****Afbeelding****
Doneren kan hier :wink:
traagheidtips
Dit is geen link, erop klikken is zinloos.
Hitmanpro"Alert"
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 aug 2005 18:22

Ik reageer ook even.. Jammer dat dat niet bij het nieuws zelf kan eigenlijk..

Het lijkt me niet dat Blizzard enig belang heeft bij het plaatsen van evil spyware op pc's. Blizzard is een goed lopend bedrijf met een goede reputatie onder gamers. Word of Warcraft is zeer populair en de gamers die het spel spelen dragen maandelijks geld af aan Blizzard.
Wat zou het belang zijn voor Blizzard om deze goed reputatie en inkomstenbron te vergallen?
Uiteraard ken ik niet alle details, maar het is toch juist goed dat ze cheaters opsporen en aanpakken? Bovendien geven WoW gebruikers toestemming voor installatie van 'The Warden', in de licentie overeenkomst is beschreven wat het doet. Namelijk, de computer controleren op eventueel aanwezige cheats, trainers etc.

Misschien is de heer Hoglund boos omdat hij door toedoen van 'The Warden' niet langer gebruik kan maken van zijn cheats?

Ben benieuwd naar de afloop ;)

Terug naar “Software en Algemene vragen”