Pagina 1 van 1

Geplaatst: 07 jul 2005 19:00
door miekiemoes
Idd, schandalig... en dat zijn degenen die je ook hier en op andere forums een log zien posten van hun buur, broer, zus, tante, oom etc..
Wij geven aan wat er moet gebeuren GRATIS en zij verdienen er hun centen mee.
Ik hou zo'n personen altijd in de gaten en zie ik dat ze te vaak een log posten, maar telkens van een ander systeem, dan komen ze bij mij op de 'blacklist' terecht en beantwoord ik hun logs niet.

Dit noem ik dus echt profiteren van onze gratis diensten en al onze tijd die we erin steken.

Geplaatst: 07 jul 2005 19:56
door Merijn
Als het gewoon hetzelfde type hulp is als op gratis forums, merken de bezoekers vast op een gegeven moment wel dat dat soort hulp ook gratis beschikbaar is op forums.. :roll:

[edit]
Ik zie net dat het om een telefoonnummer gaat + een soort pcAnywhere link. Dat maakt waarschijnlijk dat het nog minder populair wordt. ;)

Geplaatst: 07 jul 2005 20:14
door Erik
Blijkbaar heb je de informatie op de site niet goed gelezen. Er zijn nog
steeds mensen wij hebben ervoor gekozen om dit niet gratis te doen(bv
senioren)die niet zelf willen, kunnen en/of durven te sleutelen aan hun pc.
Voor deze mensen voeren wij de werkzaamheden uit door de bediening van hun
pc over te nemen.

De mensen kiezen er bewust voor, we leiden ze niet om de tuin! De
telefoonlijn wordt opengehouden alleen voor de noodzakelijke werkzaamheden,
bv het installeren van een virusscanner, tijdens het scannen van de pc
verbreken wij de verbinding en kunnen de mensen na afloop van de scan weer
contact opnemen.

Het is voor de mensen die in de eerder genoemde categorieën vallen alleen
maar makkelijk en beslist niet duurder dan dat ze de pc naar een reparateur
of winkel moeten brengen. Los van het feit dan men dan met de pc moeten gaan
sjouwen en vaak uit een kast of bureau moeten "slopen'. Een monteur aan huis
laten komen is ook al duurder.

Als je dit vergelijkt met andere helpdesken, bv van sommige providers e.d.,
betalen de mensen ook 80 ct en moet men de werkzaamheden zelf uitvoeren, wat
dan vaak fout gaat.

Ik vind het prima dat jij de mensen gratis helpt, wij hebben ervoor gekozen
om dit tegen betaling te doen. De mensen die gebruik maken van jouw site
zullen beslist geen contact met ons opnemen omdat dit een geheel andere
doelgroep is. Ik durf het best aan om elkaars links uit te wisselen.

De uitspraak 'Graaien in de ruif van onwetenden denk ik' is dus beslist niet
waar!

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is dat wij geen misbruik maken van de
mensen, maar gewoon een commerciële dienst verlenen.

Mvg helpmijnpc.nu

Geplaatst: 08 jul 2005 18:12
door Eagle
Ergens klopt er iets niet:
Blijkbaar heb je de informatie op de site niet goed gelezen. Er zijn nog
steeds mensen wij hebben ervoor gekozen om dit niet gratis te doen(bv
senioren)
die niet zelf willen, kunnen en/of durven te sleutelen aan hun pc.
Voor deze mensen voeren wij de werkzaamheden uit door de bediening van hun
pc over te nemen.



Het is voor de mensen die in de eerder genoemde categorieënvallen alleen
maar makkelijk en beslist niet duurder dan dat ze de pc naar een reparateur
of winkel moeten brengen. Los van het feit dan men dan met de pc moeten gaan
sjouwen en vaak uit een kast of bureau moeten "slopen'. Een monteur aan huis
laten komen is ook al duurder.
Met deze service kunnen we iedereen helpen die in het bezit is van een breedbandverbinding (ADSL of Kabel) en ISDN.


Deze service is zowel geschikt voor particulieren als voor het MKB. Onze software werkt niet alleen op gewone pc's, maar ook op Windows servers.

Voor werkzaamheden aan servers vragen wij u om eerst contact met ons op te nemen, om er voor te zorgen dat u door de juiste persoom geholpen wordt.
http://www.helpmijnpc.nu/voorwie.html

Daarnaast installeren ze eventueel Norman, en brengen dit ook in rekening.
http://www.helpmijnpc.nu/beveiliging.html


Het lijkt mij een stukje schijnveiligheid toe, ze kunnen dus al je bestanden etc.... zien (lijkt me niet echt gezond toe).

Geplaatst: 08 jul 2005 19:02
door Suus
Geweldig. :?
Ik zie nergens een contract, disclaimer of privacy policy.
Ook heeft "hun software" geen digitale handtekening.
Mochten ze het goed bedoelen, is het op zijn minst amateuristisch te noemen.

Geplaatst: 09 jul 2005 00:53
door Eagle
Dit is ook een goede:
http://www.helpmijnpc.nu/onderhoudscontract.html

Vooral de passages bij Uitsluiting aansprakelijkheid