Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Fr@nk
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 apr 2005 21:48

Ik draai regelmatig One Button Checkup van Norton Systemworks 2005.

Als de volledige scan dan klaar is kun je bij de onderste in het rijtje die heet clean-up scan de gevonden items verwijderen. Echter bij mij blijven er altijd 2 over die ik maar niet kan verwijderen.

Dit zijn de tijdelijke bestanden:

C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_16c.dat
C:\WINDOWS\Temp\ZLT0555c.TMP

Op internet kan ik hier niets van vinden, weten jullie wat dit voor betanden zijn en moeten ze eigenlijk van de pc af of kan dit verder geen kwaad?

Hoor graag van jullie.

Fr@nk
Gebruikersavatar
Eagle
Lid
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 apr 2005 13:35
Contacteer: Website

Hoi Fr@nk,

Perflib staat voor performance counter library en 't heeft te maken met het wegschrijven van data door de systeemmonitor
Meer info hierover kun je vinden op onderstaande link:
Perflib_Perfdata
Als de volledige scan dan klaar is kun je bij de onderste in het rijtje die heet clean-up scan de gevonden items verwijderen. Echter bij mij blijven er altijd 2 over die ik maar niet kan verwijderen.
Deze zijn nog in gebruik door het besturingssysteem of programma's en kunnen daardoor niet afgesloten worden.
Zou het wel verwijderd kunnen worden terwijl ze nog in gebruik zijn, bijvoorbeeld door 'One Button Checkup' heb je kans dat dat programma in de soep loopt.

Het niet kunnen verwijderen kan absoluut geen kwaad.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jahewi
Lid
Berichten: 661
Lid geworden op: 10 apr 2005 09:10
Contacteer: Website

Hoi Fr@nk,

C:\WINDOWS\Temp\ZLT0555c.TMP is een tijdelijk bestand van je ZoneAlarm Firewall.
Als het goed is wordt die automatisch verwijderd als je ZoneAlarm afsluit (bv. door je computer af te sluiten)


Jan :)
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
Gebruikersavatar
Fr@nk
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 apr 2005 21:48

Hey Jan en Eagle,

Bedankt voor jullie antwoorden,

Dus als ik jullie goed begrijp mogen ze best blijven staan, niks aan de hand dus??!! :o :o

Th@nx

Fr@nk
Gebruikersavatar
Eagle
Lid
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 apr 2005 13:35
Contacteer: Website

Je kunt ze niet verwijderen, alleen als de pc afgesloten wordt worden ze verwijderd en zodra je de pc weer opstart staan ze er weer :lol:

Dus niet druk om maken.
Afbeelding

Terug naar “Software en Algemene vragen”