Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
nielsvds
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:58

Ik heb even deze laten scannen maar echt wijs geraak ik er niet uit. Er staan gewone bestanden tussen die geen rootkit kunnen zien. Hoe kunnen jullie eigenlijk afleiden of er een rootkit aanwezig is met rootkitrevealer en hoe verwijderen jullie die dan ? Want rv is toch enkel een scantool . Of heb ik het verkeerd.

Mvg
Gebruikersavatar
Eric
Site Admin
Berichten: 3069
Lid geworden op: 13 apr 2005 15:54
Contacteer: Website

deze ??
****Afbeelding****
Doneren kan hier :wink:
traagheidtips
Dit is geen link, erop klikken is zinloos.
Hitmanpro"Alert"
Gebruikersavatar
Erik
Lid van verdienste
Berichten: 1373
Lid geworden op: 10 apr 2005 21:23
Contacteer: Website

nielsvds schreef:Ik heb even deze laten scannen maar echt wijs geraak ik er niet uit. Er staan gewone bestanden tussen die geen rootkit kunnen zien. Hoe kunnen jullie eigenlijk afleiden of er een rootkit aanwezig is met rootkitrevealer en hoe verwijderen jullie die dan ? Want rv is toch enkel een scantool . Of heb ik het verkeerd.

Mvg
Hoi Niels,

Ik begrijp je enthousiasme maar voordat je met alle tools aan de slag gaat lijkt het mij verstandiger dat je gewoon bij het begin begint :P
Alles op z'n tijd 8)
Afbeelding "Given enough eyeballs, all malware are shallow"
Gebruikersavatar
nielsvds
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:58

@Erik: De echte basis van hijack this kende ik al daarmee dat ik direct vragen stel over die specifieke tools.

Terug naar “Software en Algemene vragen”