Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Marieke
Lid van verdienste
Berichten: 1485
Lid geworden op: 10 mei 2005 08:32

Panter per mail schreef:hoi marieke ik ben panter en pas lid ik had al een bericht gesruurd naar merijn maar die heb me door gestuurd naar jullie als ik het goed begrepen had,ik heb problemen met mijn outlook als ik een mail binnen krijg met een link die ik moet openen kan ik hem niet openen, dus ik heb maar weer incredimail genomen die wel leuk is maar veel geheugen in beslag neemt dus mijn vraag is kunnen jullie mijn helpen en mijn een een beetje weg wijs maken in hijackthis progie daar kan ik nog niet wegwijs uit worden.

vriendelijke groeten cor
Hoi Cor,

Welkom op Hijackthis.nl :D

Ik denk niet dat dit een malware-probleem is, vandaar dat ik hier een onderwerp voor je heb geopend. ;)

Gebruik je Internet Explorer als browser? Zo ja, dan is onderstaande misschien de oplossing...

Vaak ontstaat dit probleem doordat de links niet meer gerelateerd zijn aan Internet Explorer. Zorg daarom dat IE weer je standaard browser wordt, op de volgende manier:

Open deze pagina en sla het op je bureaublad op als een .txt document. Dubbelklik vervolgens het bestand. Bij de vraag of je het aan het register wil toevoegen klik je op "ja".

LET OP: deze registerfix werkt alleen onder XP en als IE geïnstalleerd is op zijn standaard locatie (C:\Program Files\Internet Explorer)


Het kan zijn dat je eerst moet herstarten.

Heeft het geholpen?

Succes Marieke :D
Gebruikersavatar
panter
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2006 14:48

hoi marieke
Ik wil bij deze bedanken voor de hulp het is me gelukt maar ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoelt met malware.en ie maar dat komt nog wel allemaal als ik wat vaker op de site rond neus dan zal het me wel lukken met alles wat jullie op de site zetten en de andere leden voorschrijfen.
tot de volgende klacht.
vriendelijke groeten cor.
Gebruikersavatar
Magister
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 jan 2006 00:04

Hoi cor,

Je kunt veel vinden op dit forum :wink:

hoef je hier al even niet meer naar te kijken :P

"Malware = malicious software: verzamelnaam voor allerlei ongewenste, kwaadaardige programma's zoals spyware, virussen, trojans, hijackers, ..."

link

IE is simpel weg een afkorting voor internet explorer 8)

Verder kun je inderdaad veel leren door gewoon eens wat rond te neuzen op het forum :D
En laten we hopen niet tot de volgende klacht :lol:

Groetjes,

Stan
Gebruikersavatar
Marieke
Lid van verdienste
Berichten: 1485
Lid geworden op: 10 mei 2005 08:32

Hoi Cor,

Graag gedaan hoor ;)

Stan heeft je al wat uitleg gegeven, maar mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je ze hier kwijt. ;)

Groetjes Marieke :D

Terug naar “Software en Algemene vragen”