Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

verdachte start-up items

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
rene90
Lid

verdachte start-up items

Bericht door rene90 »

Hallo, ja ik zit ook met iets, zoals het onderwerp al zegt, ik zat in spysweeper te kijken onder start-up list en daar zag ik deze 2 bestanden:
Lmaa onder D:/persoonlijk/rene van zijl/application data/uaar.exe

ook deze vond ik verdacht:

Zbffx onder C:/WINDOWS/system32/d?xplore.exe

ik heb even op google gekeken alleen daar zie ik wel dingen staat dat het onder malware valt maar ik denk ik vraag het hier even, ze staat trouwens niet aangevinkt in spysweeper, maar hoe moet ik ze dan eventueel verwijderen?

gr.
DigiDoc
Lid

Bericht door DigiDoc »

Waarom plaats je zelf niet eens een keer een HijackThis log? Probeer hem zelf op te lossen, maar vraag wel een expert om raad. Post het bijvoorbeeld in jouw Oefenlogs forum. :D
DigiDoc
pablo
Lid

Bericht door pablo »

hoi rene

dat is dus op zeker niet legitiem,maar in je hijack logje kwamen ze niet voor :?
lijkt mij inderdaad verstandig dat je even in je oefenforum een nieuw logje plaatst ( in een nieuw topic )

paul :)
Laatst gewijzigd door pablo op 13 mei 2005 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
pablo
Lid

Bericht door pablo »

Erik schreef:Kan je niet editten anders doe ik ut wel :-)
heb hem al geedit ;)

paul :)
Erik
Lid van verdienste
Besturingssysteem: W7
Bescherming: None
Contacteer:

Bericht door Erik »

Ik ook :-)
Afbeelding "Given enough eyeballs, all malware are shallow"
rene90
Lid

Bericht door rene90 »

ik had al een heel recente gebruikt pablo, kijk maar na die laatste die we hadden gefixt, wil je toch een nieuwe? normale modus right?

gr.
rene90
Lid

Bericht door rene90 »

oke de nieuwe staat bij uitproberen, 1 van de admins gooi er maar een slotje op;)

gr.
Plaats reactie