Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

windows update xp

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
Eric
Site Admin
Besturingssysteem: Windows 10
Bescherming: Malwarebytes pro
Contacteer:

windows update xp

Bericht door Eric »

Hallo H.J.T. mensen

Vanmorgen bij ons op de zaak heeft iemand xp geupdate en toen bleek dat ze niet meer in ons systeem kon komen(een programma van de zaak waar wij mee werken). dit kwam door de update, daar zit een security pack in de essentieel is maar hij houd dus ook ons systeem tegen.
Niemand wist wat ze moesten doen, ik heb op die pc systeemherstel gedaan, gelukkig was er gisteren een punt auto aangemaakt, en toen deed alles het weer (de updates waren dus ongedaan gemaakt).
Ik weet dus niet wat windows update allemaal tegenhoud maar als je update zou ik eerst een systeemherstelpunt aanmaken zodat je eventueel weer kan terugkeren naar een wel werkend punt. Thuis had ik geen probleem met de update, alles doet het gewoon :lol:

doe je voordeel met dit bericht.

Eric :wink:
djluc
Lid

Bericht door djluc »

Op een Windows2000 systeem ondervind ik ook problemen. Weet iemand misschien wat er voor update is geinstalleerd via de automatische updates die dit soort problemen veroorzaken?
Plaats reactie