Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Alfa12
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2012 17:37

Beste hijackthis.nl
Ik heb ongewild sweetim.com als startpagina voor internet. Ik heb geprobeerd om het programma via configuariescherm te verwijderen. Maar dan vraagt het programma of ik het .exe bestand van de onbekende uitgever vertrouw.... nou niet dus. Daardoor kom ik niet verder.
Wie weet de oplossing om het programma te verwijderen. Mijn eigen virusprogramma's herkennen het niet. (malware, avira)

groet, Freek
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Zou je het gemaakte logje dan hier: http://www.hijackthis.nl/forum/viewforum.php?f=4 willen plaatsen.


Groeten abbs.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Yaranq
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2013 10:15

Rene,

Waarom zet je jouw logje in een onderwerp van een ander?

Terug naar “Software en Algemene vragen”