Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
heathcliff47
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 14:37

de pc boven gaat niet op internet, cable d'r in instellingen staan goed, klik op explorer dan komt er in de adres balk c:secure32?html en een blauw scherm met u heeft een spyware op u computer paniek paniek klik hier voor een spyware scanner.
deze secure 32 staat met een blauwe e ikoon in c en na verwijderen staat hij er weer, ook bij inet opties startpagina staat hij daar. kom ook niet online, en als ik de adres balk anders invul dan verandert hij weer terug, bij ie zet ie er www/20%hijackthis.nl neer en opent hij niks, de knop windows update laat wel het goede adres staan maar dan krijg ik nog geen verbinding en bij de netwerkverbindingen stond een ikoon van ENTER.

als ik op dat blauwe scherm met die paniek reactie toch op een link klik komt hij op www.spy-sherriff maar geen intet verbinding, ook outlook blijft zoeken maar krijgt niks binnen, wat moet ik doen?
crosscable tussen laptop en pc boven likt ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Lid
Berichten: 463
Lid geworden op: 07 mei 2005 18:59

Hoi Heathcliff,

Kan je op de pc beneden even hijackthis op een floppie of stick zetten en van je pc boven een logje plaatsen?
Dat mag je dan wel in dit topic doen, dan verplaatsen we het straks wel naar de hijackthislogs-sectie. ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
jahewi
Lid
Berichten: 661
Lid geworden op: 10 apr 2005 09:10
Contacteer: Website

Hoi heathcliff47,

Ik heb je HijackThis-log verplaatst naar het HijackThis-forum, waar hij thuishoort ;)

jahewi, Site-admin


Direkte link: http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopic.php?t=3524
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"

Terug naar “Software en Algemene vragen”