Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
slimshady
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2013 18:15

Beste Hijackthis,

Omdat mijn computer zeer traag opstart, ben ik mijn computer gaan opruimen.
Helaas drukte ik op wijzigen/verwijderen van VIA BUS Master Ultra ATA Controller, waardoor de driver van mijn computer zonder enige waarschuwing werd verwijderd en vervolgens startte mijn computer uit zichzelf zonder succes opnieuw op.
Foutmelding: No any driver was found wordt gegeven en de computer blijft zichzelf keer op keer opnieuw proberen opstarten.

Voordat ik begon met de opruiming van mijn computer heb ik gisteravond een systeemherstelpunt aangemaakt. Maar op dit moment weet ik niet hoe ik daar via de Bios setup modus aan kan komen.

Is er een manier om dit herstelpunt te gebruiken? En als dat niet zo is, wat kan ik dan wel doen, ik heb wel een installatie cd van Windows XP professional (al weet ik niet meer of ik Home of professional op mijn computer geïnstalleerd heb).

Groeten Slimshady,
Gebruikersavatar
Maxstar
Site Admin
Berichten: 3182
Lid geworden op: 10 aug 2009 11:16
Contacteer: Website

Hoi,

Kan je de computer nog wel opstarten in de veilige modus, zo ja zet dan vanuit hier het gemaakte systeemherstelpunt terug.
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Terug naar “Software en Algemene vragen”