Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Fréderique
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 07 mar 2008 12:10

Hallo allemaal,
Ik ben enige tijd geleden begonnen met het gebruiken van Thunderbird als e-mailprogramma omdat dat beter en veiliger zou zijn. Ik gebruik ook nog Outlook Express (ben daar heel erg tevreden over) maar als ik binnenkort overga van XP naar Windows 7 verlies ik dat programma. Ik vind webmail vreselijk, dus ik begon alvast met Thunderbird en was er blij mee. Het ziet er mooi uit en is prettig in het gebruik maar ik zit met een groot probleem. De lettertypes zijn niet stabiel. Dat betekent dat als ik een bericht verstuur, de ontvanger delen van het bericht in een ander lettertype krijgt te zien. Dat ziet er dus belachelijk uit. En met vrienden is dat nog niet zo erg, maar het kan echt niet als je een zakelijke mail stuurt. Dit is een bekend probleem bij Thunderbird en ik heb al dagen doorgebracht op het Engelse supportforum en een aantal suggesties geprobeerd, die het wel hebben verbeterd maar het blijft instabiel. Deze instabiliteit kan nog veel ergere vormen aannemen, las ik op het forum, maar vooralsnog heb ik alleen last van wisselende lettertypes. Ik ben nu zover dat ik ermee wil ophouden en straks met mijn nieuwe pc en Windows 7 maar naar Outlook ga. Tenzij iemand hier nog een oplossing heeft. Echt jammer, vind het een leuk programma. Iemand hier verstand van?
Groetjes,
Fréderique
Gebruikersavatar
Maxstar
Site Admin
Berichten: 3182
Lid geworden op: 10 aug 2009 11:16
Contacteer: Website

Hoi,

Wanneer je overstapt naar Windows 7 kan je toch gewoon gebruik maken van Windows Mail, deze is aanwezig in Live essentials van Microsoft en dat is een prima e-mailcliënt.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... rviewother
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Terug naar “Software en Algemene vragen”