Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
gertini
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2013 15:08

Goedemiddag,

Ik ben hier nieuw en weet niet of mijn probleempje hier wel thuishoort. Het gaan om het volgende probleem:

Sinds enige tijd krijg ik het irritante popup schermpje in Firefox 22, 'er is een software uitzondering opgetreden, een onbekende sorftwarefout'.
Als ik die wegklik dan loopt Firefox vast en moet ik op de taakbalk een frame'pje openen van een Runtime Error 217! Als ik ook die weg klik
werkt Firefox verder perfect.
Als ik Internet Explorer open, dan krijg ik die Runtime Error niet! Het is trouwens meer irritant dan hinderlijk.

Ondertussen heb ik al van alles geprobeerd om dat vervelende gedoe te stoppen, niets helpt. Het zit in de software, maar mijn kennis erover
is niet groot genoeg om te ontdekken wat er precies fout is.
Vandaar mijn vraag 'wat kan deze Runtime 217 veroorzaken'?

Bij voorbaat hartelijk dank!
Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Gebruik AdwCleaner eens
Gebruikersavatar
gertini
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2013 15:08

AdwCleaner heeft ook niets voor me gedaan, ik had al die spy- virusprogramma's al gedraaid. Ook heb ik alle drivers ge- update.

Gek word ik van dat 'Er is een software uitzondering opgetreden (een onbekende software fout'). Runtime Error 217.
In IE 10 heb ik dat probleempje niet!
Gebruikersavatar
jahewi
Lid
Berichten: 661
Lid geworden op: 10 apr 2005 09:10
Contacteer: Website

Hoi Gertine,

Schakel eens alle Add-ons in Firefox uit en kijk dan of de error-melding weg is.

Add-ons uitschakelen doe je alsvolgt:
  • Open Firefox en klik (links bovenin) op de Firefox-knop.
  • Klik op 'Add-ons'.
    Je krijgt nu, in een nieuw tabblad, al je geinstalleerde add-ons te zien.
  • Aan de rechterkant zie je o.a. de optie 'uitschakelen' staan.
    Klik naast elke add-on op deze knop.
Laat ons dan weten of dat werkt of niet.


sukses,
jahewi
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"

Terug naar “Software en Algemene vragen”