Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Fréderique
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 07 mar 2008 12:10

Hallo, ik heb een crash van Firefox gehad en al mijn persoonlijke instellingen zijn weg. Ik heb nog wel mijn bladwijzers, plug-ins en geschiedenis maar opmaak, add-ons en extensies zijn weg. Ik heb al de instructies uitgevoerd van de supportsite over profielmappen en een systeemherstelpunt van gisteren gedaan maar dat hielp niet. Weet iemand raad?
Groetjes
Gebruikersavatar
smeenk
Lid van verdienste
Berichten: 2383
Lid geworden op: 08 feb 2006 11:42
Contacteer: Facebook

Als Firefox crasht omdat er een probleem is met het laden van prefs.js dan zal het dit bestand omnoemen naar invalidprefs.js en wordt er een nieuw prefs.js bestand aangemaakt.
Jouw instellingen zitten wellicht nog in dat bestand invalidprefs.js.
Al lijkt het mij een heel gedoe om die instellingen terug te zetten, het verwijderen van prefs.js en opnieuw omnoemen van invalidprefs.js naar prefs.js zal waarschijnlijk tot een nieuwe crash leiden :roll:
Gebruikersavatar
Fréderique
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 07 mar 2008 12:10

Dank je, Smeenk. Ik heb inmiddels al weer veel hersteld en laat het verder dan maar zitten. Dit was mijn eerste crash, dus het valt nog mee als ik zie op de supportsite wat er allemaal mis kan gaan. :D En ach, je wordt er steeds handiger in, ja toch? Hoewel ik wel stevig baal van alle tijd die het altijd kost. :evil:

Terug naar “Software en Algemene vragen”