Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

Ik ben de startscherm code van mijn gsm kwijt. Nu weet ik ook dat ik via een harde reset en daarna de standaard code 12345 weer in mijn toestel kan. Maar is er geen makkelijkere manier om gewoon weer met mijn oude schermcode verder te gaan? :(
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Ik verwijs je door naar bijv. het nationaalcomputerforum.nl waar een apart forum aanwezig is voor dit soort vragen.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

Ik heb "het nationaal computerforum.nl" gegoogle en kreeg een best lange lijst met vrijwel alléén negatieve recenties. Het lijkt mij daarom beter om mijn vraag niet daar neer te leggen. Bij deze nogmaals dus dezelfde vraag. En het verzoek of iemand een beter antwoord heeft dan: "Ik verwijs je door naar bijv. het nationaalcomputerforum.nl waar een apart forum aanwezig is voor dit soort vragen."
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Geef mij die link dan maar eens, dat wil ik dan ook wel lezen..
Ik ben daar zelf ook moderator en wat jij nu schrijft is mij volkomen onbekend.

http://www.nationaalcomputerforum.nl/
http://www.nationaalcomputerforum.nl/fo ... 4a8d96e080
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

Ik heb nu bij opnieuw zoeken naar die link die niet meer kunnen vinden.