Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Opstarten

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
JimSchaap
Lid
Besturingssysteem: windows 7
Bescherming: avg

Opstarten

Bericht door JimSchaap » 29 jan 2014 11:12

Hallo ik kan mijn laptop niet meer opstarten.
Eerst kreeg ik de volgende melding telkens: "A problem has been detected and windows had been shut down to prevent damage from your computer." er stond hierna dat ik pas gedownloade programma's eraf moest gooien dit heb ik gedaan, maar heeft niets geholpen.
Bij technical information stond het volgende: ***STOP: 0x000000F4 (0x0000000000000003, 0xFFFFFA8QQ75AAQ6Q, 0xFFFFFA8QQ75AA340, 0xFFFFF80012BDFDB0)

Ik heb toen malwarebytes gedownload, maar het leek wel of het virus dit programma na 5 minuutjes telkens liet vast lopen, dus heb ik het in kleine stapjes gedaan en telkens ietsjes verwijderd. Hij leek het steeds iets beter te doen, dus toen heb ik besloten hem volledig te laten scannen met dit programma. Hij vond zon 1700 geïnfecteerde bestanden. Ik heb deze verwijderd en de computer opnieuw opgestart. Hij leek weer perfect te werken. Dat was niet het geval na tien minuten liep die vast. Niets reageerde, dus ik besloot hem opnieuw op te starten.

Nu geeft die iedere keer bij het opstarten: "bestanden laden" aan. Dit heeft die vooraf nooit gedaan. Ik kom hierna in een scherm waar hij aangeeft dat het herstel proces niet werkt: "deze computer kan niet automatisch worden hersteld."

Ik heb dit ook in de veilige modus geprobeerd, maar dan kom ik nog bij hetzelfde scherm aan.
Ik ben echt ten einde raad al mijn schoolwerk staat erop. Ik hoop dat jullie me nog kunnen helpen..

Plaats reactie