Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Nieuw icoon prullenbak ververst niet in Windows 7

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
Boxtel
Lid
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Bescherming: Avast Free Anti Virus

Nieuw icoon prullenbak ververst niet in Windows 7

Bericht door Boxtel » 04 feb 2014 18:04

Ik heb een ander icoon gekozen voor de prullenbak (leeg en vol), maar als ik iets in de prullenbak doe geeft hij niet een volle prullenbak weer.
Als ik dan de prullenbak open zit het verwijderde bestand er wel in!
Als ik rechtsklik op het bureaublad en vernieuwen kies dan zie je opeens wel de nieuwe volle prullenbak!
Maar dat is niet de bedoeling, het nieuwe prullenbak icoon moet zichzelf verversen!

Hoe kan ik dit oplossen?

smeenk
Lid van verdienste
Besturingssysteem: W7 en W10
Bescherming: Uitgeschakeld
Contacteer:

Re: Nieuw icoon prullenbak ververst niet in Windows 7

Bericht door smeenk » 05 feb 2014 10:59

Boxtel
Lid

Bericht door Boxtel » 05 feb 2014 15:50

Bedankt voor je antwoord alleen deze oplossing had ik al gezien en uitgeprobeerd maar dan gaat hij weer terug naar het standaard Windows icoon van de prullenbak (vol en leeg) en dan werkt het ook wel goed.
Het probleem is dat ik een ander prullenbak (leeg en vol) icoon gedownload heb op http://www.iconarchive.com/
En bij een ander dan het standaard Windows icoon werkt het niet terwijl ze je wel de mogelijkheid geven om het te veranderen. Ik weet niet wat het is waarom dat dan niet werkt.

Boxtel
Lid

Bericht door Boxtel » 05 feb 2014 21:05

Ik had de vraag ook op de Microsoft Community geplaatst en iemand gaf me de hint om te doen wat in de volgende link staat:

http://darkwurm.tumblr.com/post/3532765 ... omatically

En ja hoor het probleem is opgelost.

Mijn gedownloade prullenbak icoontjes verversen als er iets in of uit de prullenbak gaat.

smeenk
Lid van verdienste
Besturingssysteem: W7 en W10
Bescherming: Uitgeschakeld
Contacteer:

Bericht door smeenk » 05 feb 2014 22:43

Fijn te horen dat opgelost is en bedankt voor het delen van die oplossing :D

Plaats reactie