Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

webserch verwijderen

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
ude
Lid
Besturingssysteem: windows 7
Bescherming: antivir

webserch verwijderen

Bericht door ude » 13 feb 2014 07:34

Goedemorgen,

Op de laptop van mijn neefje heb ik websearch aangetroffen. Deze is vrij hardnekkig. Daarnaast stonden Rightsurf, my PC backup en advanced System Protector erop. En de Snap Do toolbar. Ik heb deze allemaal via software verwijderen verwijderd en Malwarebytes gedraaid. Maar dat is bij mijn weten niet genoeg. Graag jullie hulp bij het schoonmaken en opruimen.

Dank je wel.

Gr. Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

OB1
Lid
Besturingssysteem: mac
Bescherming: geen

Re: webserch verwijderen

Bericht door OB1 » 13 feb 2014 13:24

Hoi,

Maak even een nieuw topic aan in de HijackThis sectie.
Dan zullen de helpers je verder helpen met je probleem. :-)

Groeten OB1

Plaats reactie