Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

reclame onderstreept woordjes op websites

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
irfan
Lid

reclame onderstreept woordjes op websites

Bericht door irfan » 13 feb 2014 23:08

Ik heb last van onderstreepte woordjes bij sommige websites, het zijn dan reclame. Als ik erop klik dan kom ik uit bij vibrantmedia.com, ad choices. Ik heb al die onzin uitgezet na wat gegoogle, maar het gaat niet weg. CC cleaner ook toegepast, maar het blijft.

Kunnen jullie helpen. Ik kan geen printscreen toevoegen helaas.

OB1
Lid
Besturingssysteem: mac
Bescherming: geen

Re: reclame onderstreept woordjes op websites

Bericht door OB1 » 14 feb 2014 01:06

Hoi,

Maak even een nieuw topic aan in de HijackThis sectie.
Dan zullen de helpers je verder helpen met je probleem. :-)

Groeten, OB1

epeters
Lid
Besturingssysteem: Vista
Bescherming: microsoft security essentials

Bericht door epeters » 24 feb 2014 00:08

Beste,

Dezelfde problemen. Ongewenste pagina's automatisch in Internet Explorer en sommige woorden op een internetpagina worden onderstreept. Als de muisaanwijzer op deze woorden staat, verschijnt er een pop-up (zie bijgevoegde printscreens). Ik vermoed daarom dat er een virus op mijn PC terecht is gekomen. Ik heb al diverse keren mijn virusscanner laten scannen, maar dit heeft geen resultaat opgeleverd.
Kun je mij helpen?

gr,

epeters

OB1
Lid
Besturingssysteem: mac
Bescherming: geen

Bericht door OB1 » 24 feb 2014 21:30

Hoi,

Welkom op hijackthis.nl!

Het beste maak je een nieuw topic aan in de HijackThis sectie.
Dan zullen de helpers je verder helpen met je probleem. :-)

Groeten, OB1

Plaats reactie