Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Zoltan1990
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2014 15:40

Ik heb search.snapdo.com virus kreeg onlangs. Ik verwijderde het met Malwarebytes
Toen ik zocht - ik zag dat de meeste websites raden SpyHunter zoals deze 1,2
Ik ben geen computergenie. maar lijkt SpyHunter is zelf malware? Maar waarom is dit bedrijf mogen handelen?
Laatst gewijzigd door Maxstar op 23 mei 2014 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Links verwijderd
Gebruikersavatar
Emphyrio
Lid
Berichten: 1430
Lid geworden op: 25 apr 2008 13:32
Contacteer: Website

Spam
Research Engineer@Malwarebytes | ASAP & Unite Member
Anti Malware Help * E-Peek * E Dev
Gebruikersavatar
Maxstar
Site Admin
Berichten: 3182
Lid geworden op: 10 aug 2009 11:16
Contacteer: Website

Referral spam links verwijderd + ban
SpyHunter wordt inderdaad op erg veel sites aangeboden onder het mom van een "gratis removal tool" of als oplossing voor een bepaald probleem.
Dergelijke websites en handleidingen met een zogenaamde verwijder instructies inclusief het gebruik van SpyHunter wordt enkel en alleen aangeboden om SpyHunter te verkopen.

Echter is dit programma niet gratis en zal het alleen na aankoop van een licentie de gedetecteerde items kunnen verwijderen. Maar het is dan nog maar de vraag of het betreffende probleem wel door SpyHunter opgelost zal worden aangezien het voornamelijk op affiliate website wordt aangeboden waarbij de handleidingen niet geverifieerd zijn en SpyHunter bij elk probleem wordt geadviseerd.

Is uw computer geïnfecteerd met adware of malware voer dan dit stappenplan hier op HijackThis uit, en vermijd websites die SpyHunter aanbieden.
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gebruikersavatar
RENE Dell
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2013 20:07

IK zit opgezadeld met Lavasoft Com goe kan ik dat nu verwijderen Secure Search
Gebruikersavatar
Emphyrio
Lid
Berichten: 1430
Lid geworden op: 25 apr 2008 13:32
Contacteer: Website

RENE Dell schreef:IK zit opgezadeld met Lavasoft Com goe kan ik dat nu verwijderen Secure Search
Door je probleem in de juiste categorie te posten, namelijk hier : http://www.hijackthis.nl/forum/viewforum.php?f=4 ;)
Research Engineer@Malwarebytes | ASAP & Unite Member
Anti Malware Help * E-Peek * E Dev

Terug naar “Software en Algemene vragen”