Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
WB1
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2015 19:04

Goedendag.
Sinds enige tijd kon ik geen video filmpjes afspelen op Facebook (zag alleen 3 witte balkjes en kreeg melding dat een plug-in niet werkte); dit was op Mozilla.
Ik heb wat op Google gezocht en uiteindelijk Adobe opnieuw geïnstalleerd. Toen bleek dat het niet om de Adobe Flash, maar een andere ging. Die kan ik op Google nergens vinden. Nu, na opnieuw Adobe installeren, werkt het nog steeds niet.
Facebook op IE geprobeerd, maar daar krijg ik steeds de melding dat Facebook / IE niet reageert. Op YouTube kan ik wel gewoon filmpjes zien... Zowel op Mozilla als IE.
Tevens een trage computer (zoals met opstarten en naar een website gaan), terwijl de (Sony) computer pas 2 jaar oud is en op W 8.1 draait.
Gebruikersavatar
WB1
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2015 19:04

Nog wat info:
Inmiddels doen enkele (niet alle...) filmpjes het weer op FB.
Maar op een andere website kreeg ik weer de (mij inmiddels bekende) melding:
Shockwave Flash is bezet of reageert niet meer, u kunt de plug-in nu stoppen of u kunt verder gaan ...

Ook kreeg ik het (mij inmiddels bekende) zwart scherm (ipv een filmpje) met de melding: De Adobe Flash plug-in is gecrasht, laadt de pagina opnieuw om het nogmaals te proberen...

Terug naar “Software en Algemene vragen”