Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Bengeltje
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2005 14:11

Hey hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb msn7.0 en gebruik dan ook die grappige Winks. Van de week heb ik via een site een heleboel winks gedownload. Allemaal kon ik ze gebruiken. Het werkte heel goed.
Maar de dag erop, toen ik dus weer opnieuw de pc opstarte en ik die winks wilde gebruiken ging het fout. De messenger liep helemaal vast en kon dus msn niet gebruiken. De eerste 8 winks kan ik gebruiken, maar als ik op 'meer' klik, loopt die dus vast. Dus ik heb de zipjes waar die winks in stonden weggegooit en het programmaatje die de winks naar m´n msn transporteerd heb ik er ook afgehaald. Maar ik zie die eerste 8 nog gewoon staan in m´n messenger. Verder weet ik het niet, want als ik op 'meer' klik, loopt die dus vast. Snappen jullie het nog :oops:

Ben benieuwd of jullie misschien een idee hebben. Alvast bedankt.

Groeten, Bengel

Ps: Meerdere mensen die ik ken en die de winks erop hebben gezet, hebben het zelfde probleem als ik.
Gebruikersavatar
pablo
Lid
Berichten: 534
Lid geworden op: 07 mei 2005 17:16

hoi bengeltje

ik denk dat het hiermee te maken heeft ;)
http://www.messengerplace.com/msn_winks_downloaden.htm

en kan je ook vertellen welke site het was?

paul :)
Gebruikersavatar
Danjel
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2005 21:18

Ik heb hetzelfde euvel gehad en heb de heleboel verwijdert van de pc. Hoe meer Winks je erin hebt staan, hoe langer of je msn messenger nodigt heeft om de boel te laden. Meer als 60 winks zou je er niet in moeten zetten.
Het punt is nu dat je dus moet zoeken naar de bestandsmappen, waar de winks worden opgeslagen.

Hier zijn ze te vinden, ze worden opgeslagen als .dat bestanden, dus je ziet niet welke je weg gooit.

Ga naar Configuratiescherm>> Mapopties, kies daar: Verborgen bestanden weergeven.

Ga dan naar Deze computer>C schijf(meestal) Documents en Settings>Gebruikersnaam (beheerder van de pc/jou naam)>>Application Data>>Microsoft>>MSN Messenger, en kijk daar in de mapjes met cijfers die er staan.

Er staan dus een aantal mappen met cijfers in, al die mappen bevatten winks en emoticons, en 1 daarvan(map) moet je hebben en verwijderen(prullenbak, zodat je ze weer terug kunt plaatsen mocht het nodig zijn), welke map jij weg moet gooien weet ik dus niet, want iedere pc is anders.
Gebruikersavatar
Suus
Lid
Berichten: 463
Lid geworden op: 07 mei 2005 18:59

Danjel schreef: Er staan dus een aantal mappen met cijfers in, al die mappen bevatten winks en emoticons, en 1 daarvan(map) moet je hebben en verwijderen(prullenbak, zodat je ze weer terug kunt plaatsen mocht het nodig zijn), welke map jij weg moet gooien weet ik dus niet, want iedere pc is anders.
Ik heb nul verstand van Messenger e.d., maar is het dan niet handig om even een mapje "winks" aan te maken en daar naartoe de map met .dat-bestandjes te verplaatsen? Dan ben je ze ook niet kwijt als je je prullenbak leegt.
Gebruikersavatar
Bengeltje
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2005 14:11

Hallo, tis gelukt hoor. Bedankt voor de hulp.

Ik heb de stappen gevolgd van Danjel, en das allemaal goed gelukt.
Bedankt Danjel!! :D

Groeten, Bengeltje

Terug naar “Software en Algemene vragen”