Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
rutgertjuhh
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2006 11:23

Hallo,,

ik heb n groot probleem,, mijn pc zegt dat ie een win.myzor ofzo gevonden heeft, ook is mijn startpagina anders geworden en ik krijg steeds irritante pop-ups. ik weet wel dat dit een Trojan is,, maar ik weet niet precies wat ik er mee aan moet, ik ben zelf 14 en heb mn pc net nieuw en k moest m perfect schoonhouden ik durf t niet tegen mn pa te zeggen omdat hij dan boos wordt, weten jullie een goeie werkende, snelle manier om dit virus te verwijderen?

Grtzz Rutgertjuhh
Gebruikersavatar
rutgertjuhh
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2006 11:23

mn Norton Antivirus 2005 werkt ook niet meer hij vind 5 bestanden (eerst 72) ik heb er 67 kunnen verwijderen met Hitman Pro, maar de rest,, ik snap dr helemaal niks meer van :shock: :shock: :(
Gebruikersavatar
Wynand
Lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 16 mar 2006 19:39

hoi rutgertjuhh,
Welkom op Hijackthis.nl,


Zou je Hijackthis willen downloaden (download), openen, en op "Do a system scan and save a logfile" klikken. Na een tijdje (seconde of 10 bij mij) zal kladblok openen. Selecteer alles, copier het en plaats het hier in een nieuw topic, samen met de omschrijving van je probleem ;)
"Sir, we are halfway on our disaster/recovery."
"That's great news!"
"Indeed. We got the disaster, now just the recovery."

Terug naar “Software en Algemene vragen”