Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
roos54
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2014 19:28

Beste helpers,

Sinds gisteren heb ik een probleem met m'n laptop. Ik heb een ingebouwde cardreader voor m'n sd kaartje, zodat ik de foto's snel kan bekijken.
Nu kan ik m'n kaartje er in stoppen wat ik wil, maar ik kan niets meer bekijken.... Er verschijnt niets. :?
Nu heb ik in apparaatbeheer gekeken en daar zag ik het volgende: Bij universel serial bus controllers zie ik tussne de lijst het volgende staan: Onbekend USB apparaat ( verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt.)
Ik heb systeemherstel uitgevoerd, maar niets helpt....en verder heb ik er echt totaal geen verstand van..
U heeft mij in het verleden al eens prima geholpen met andere problemen op deze laptop....
Ik hoop dat u me nu ook weer kan helpen.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Klik in Apparaatbeheer dat apparaat met rechts aan en kies voor "Installatie ongedaan maken"'.
Start daarna je notebook opnieuw op.
Als desktop weer doorgestart is zal het apparaat opnieuw geïnstalleerd gaan worden.

Desnoods installeer je de driver opnieuw - ga daarvoor naar de supportsite van jouw notebook merk.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
roos54
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2014 19:28

Oke, ik heb het gedaan en hij doet het gelukkig weer...
Hartelijk dank voor je hulp!

Terug naar “Software en Algemene vragen”