Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Informant agenda Iphone

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
RietkerkAE
Lid
Besturingssysteem: Windows 7 Home
Bescherming: AVG Free 2015

Informant agenda Iphone

Bericht door RietkerkAE » 24 mei 2015 13:27

Ik gebruik al een aantal jaar Informant agenda op mijn Iphone. Waar ik vaak moeite mee heb is de sync functie.

Nu kwam ik er per toeval achter dat mijn GMAIL agenda niet meer synct tussen mijn Iphone en GMAIL. Op mijn Iphone gebruik ik mijn agenda en dan eens per 3 maanden gebruik ik mijn Google agenda en zie ik alle afspraken. Ik ging nu naar Google agenda en sinds afgelopen jan staan er geen afspraken meer in, terwijl die wel op mijn Iphone staan. Syncen werkt niet, want ze komen nog steeds niet in mijn Google agenda te staan.

Wie kan me hiermee helpen?

Groet Alexander

Abraham54
Collega Helper
Besturingssysteem: Windows 10 Professional x64
Bescherming: Windows Defender
Contacteer:

Re: Informant agenda Iphone

Bericht door Abraham54 » 25 mei 2015 21:53

Sorry, maar voor mij geen Apple produkten, dus persoonlijke hulp hoef je van mij niet te verwachten.
Voor jouw vraag kan je beter elders terecht, ik denk twee heel goede opties voor jou gevonden te hebben:

http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=99

http://forum.iculture.nl/

Succes ermee.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Plaats reactie