Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

computer instellen meerdere gebruikers

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
Hilversum
Lid
Besturingssysteem: windows
Bescherming: hitman pro

computer instellen meerdere gebruikers

Bericht door Hilversum » 04 jun 2015 11:03

Ik weet niet of dit onder de afdeling software valt.
Mijn 2 kids hebben beide een tablet.
Nu ze middelbare school leeftijden hebben bereikt en diverse soorten huiswerk, zoals Powerpoint, niet op hun tablet kunnen doen -en het niet op mijn computer mogen doen- heb ik besloten een laptop aan te schaffen die ze beiden kunnen gebruiken. Ik wil echter zorgen dat ze niet bij elkaars gegevens op die computer kunnen komen (ook geen ruzie kunnen maken als iets van hun 'verdwenen' is of door de ander bekeken wordt... ;-) ).
Ik weet echter niet hoe ik verschillende gebruikers op een computer kan instellen die ieder alleen bij hun eigen gegevens kunnen komen.
Mijn vraag is dan ook: Hoe kan ik dat doen?

Abraham54
Collega Helper
Besturingssysteem: Windows 10 Professional x64
Bescherming: Windows Defender
Contacteer:

Re: computer instellen meerdere gebruikers

Bericht door Abraham54 » 21 jun 2015 09:26

Beter laat dan helemaal nooit.
Om de een of andere reden heb ik dit topic over het hoofd gezien.

Eerst dan maar de vraag of je inmiddels die laptop hebt aangeschaft - beter waren het voor elk van je dochters één geweest denk ik zo.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Plaats reactie