Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
DragoN
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2006 14:28

ik heb de laatste tijd las gehad van spyware en mallware
ik heb ze eigenhadig proberen te verwijderen (met de nodige problemen, zoals spybot en ad-aware die mn login bestanden kapot maken) maar nu wil ik een cleanup doen zoals jullie die beschrijven, alleen ik kom niet in de velige modus.
als ik het probeer laadt hij wel in dos mode, maar ineens strart hij opnieuw op in de normale mode

wat kan ik hier aan doen? en is het noodzakelijk de cleanup in veilige modus uit te voeren?
Gebruikersavatar
jahewi
Lid
Berichten: 661
Lid geworden op: 10 apr 2005 09:10
Contacteer: Website

Hoi DragoN,

Welkom op hijackthis-nl :D

Omdat je al malware hebt moeten verwijderen, lijkt het me verstandig om een HijackThis-log te plaatsen, zodat we kunnen kijken of alle troep werkelijk weg is ...

Voer dus de instrukties van de schoonmaak-instruktie uit, voor zover je ze kunt uitvoeren.
Plaats daarna het HijackThis-log in een nieuw onderwerp, in het hijackthis-forum en vertel, behalve wat je probleem is, welke instrukties je niet hebt kunnen uitvoeren.


suk6, Jan :)
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
Gebruikersavatar
nojs
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 jul 2006 18:12
Contacteer: Website

ja veilige modus is nodig bij een clean up want dan kunnen wij er zeker van zijn dat de zever echt weg is. :)
Afbeelding

bandage.net-vibes.net

Terug naar “Software en Algemene vragen”