Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Alexander1988
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2015 09:24

Hey allemaal!

Ik gebruik al enige tijd Advanced SystemCare Ultimate, en ik vind het echt super werken! Het is een programma dat je computer sneller maakt en heeft ook nog eens een virusscanner. De virusscanner is dezelfde als die van Bitdefender had ik gelezen.

Sinds ik het gebruik, is mijn pc een stuk sneller!

Hier kan je het ook eens proberen (heeft 30 dagen trial)


Mss dat ik andere mensen hiermee kan helpen :D
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Alexander1988 schreef:Hey allemaal!

Ik gebruik al enige tijd Advanced SystemCare Ultimate, en ik vind het echt super werken! Het is een programma dat je computer sneller maakt en heeft ook nog eens een virusscanner. De virusscanner is dezelfde als die van Bitdefender had ik gelezen.

Sinds ik het gebruik, is mijn pc een stuk sneller!

Hier kan je het ook eens proberen (heeft 30 dagen trial)


Mss dat ik andere mensen hiermee kan helpen :D
Hallo,

Dit programma verwijderd meer dan je lief is waardoor je systeem onstabiel kan raken.
Verder heeft het een dubieuze achtergrond en vertraagt het je systeem.
Dit is zeker geen programma wat wij hier zullen aanbevelen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Alexander1988
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2015 09:24

Bij mij heeft het zeker het systeem niet vertraagt, en die dubieze achtergrond waar je naar refereert, dat is jaren geleden. Elk bedrijf maakt wel eens fouten, zie bijv volkswagen nu in het nieuws.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Alexander1988 schreef:Bij mij heeft het zeker het systeem niet vertraagt, en die dubieze achtergrond waar je naar refereert, dat is jaren geleden. Elk bedrijf maakt wel eens fouten, zie bijv volkswagen nu in het nieuws.
Iedereen is vrij over wat voor programma's hij of zij gebruiken.
Maar wij op HijackThis zullen dit programma zeker niet aanbevelen bij de mensen die hulp vragen via dit forum.

Wat betreft Iobit heeft dit programma een slechte reputatie aangezien het ooit de database van MBAM (Malwarebytes) heeft gestolen, zie daarvoor het onderstaande artikel op het forum van Malwarebytes.
https://forums.malwarebytes.org/index.p ... -property/

En dit soort dingen zijn niet te vergelijken met dingen die jij aangeeft zoals "Volkswagen"
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Software en Algemene vragen”