Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Taakbalk reageert niet Windows 10

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gesloten
Race9
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2009 20:40
Besturingssysteem: Windows 10 Pro 64 bits
Bescherming: Win defender / MBAM
Locatie: Krommenie

Taakbalk reageert niet Windows 10

Bericht door Race9 » 30 jan 2016 14:24

Voor ik van het ergste uit ga eerst maar eens vragen.

Probleem
Van mijn thuis pc reageert af en toe een deel van de taakbalk niet als ik er met de normale linker muis knop op klik. Als ik met rechts klik krijg ik wel het pop-up menuutje en kan ik deels de functies gebruiken.
Het Windows symbool reageert niet en ik kan mijn app's niet bereiken. Het geld niet voor de hele taakbalk. Alleen de eerste 2 knoppen links, en de knop voor het meldingscentrum.

Wat heb ik inmiddels geprobeerd.
Housecall virus scanner - geen melding
MBAM malware scanner - geen melding
CCleaner gebruikt om de boel op te ruimen en het register te controleren en fouten te herstellen.
In programs gekeken of er nieuwe programma's bij zijn gekomen.. zijn er niet. Wel oude rommel verwijderd.
Gekeken of alle apparaten van mijn pc goed werken of dat daar een melding bij staat.. niet het geval
Paar keer opnieuw opgestart. Het lijkt mij dat de opstart traag is. trager dan normaal.
Resolutie aangepast om uit te sluiten dat er daar problemen mee zijn. En taakbalk op verschillende plaatsen geprobeerd.. Probleem blijft hetzelfde.

En zo ineens lijkt het probleem weer verdwenen, al schakelt mijn pc tijdens de opstart wel een keer extra het beeldscherm en lijkt de opstart nog traag.

Config.
1366 socket I7 920
12GB RAM
Samsung 250 GB SSD op rappid mode.
MSI GForce 550 GTI kaart

Moet ik me hier zorgen over maken? Graag advies.

Vriendelijke groet,
Robin

Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Bescherming: AVG

Re: Taakbalk reageert niet Windows 10

Bericht door dorado » 30 jan 2016 14:31

Download Afbeelding MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
Start MiniToolBox
- Windows 2000 en XP: dubbelklik op "MiniToolBox.exe".
- Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.

Vink de volgende onderdelen aan:
  • List content of Hosts
  • List last 10 Event Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices (Only Problems)
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
[/b]

Klik op de knop "Go".
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

Race9
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2009 20:40
Besturingssysteem: Windows 10 Pro 64 bits
Bescherming: Win defender / MBAM
Locatie: Krommenie

Re: Taakbalk reageert niet Windows 10

Bericht door Race9 » 31 jan 2016 14:20

Als eerste bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het programmaatje gedownload, maar het kwam in mijn downloaded files terecht. Mocht dit ene probleem zijn dan doe ik het nog een keer opnieuw.
In ieder geval het programma als admin opgestart en hier het resultaat.

MiniToolBox by Farbar Version: 02-11-2015
Ran by Robin (administrator) on 31-01-2016 at 14:05:36
Running from "C:\Users\Robin\Desktop"
Microsoft Windows 10 Pro (X64)
Model: Aspire M7720 Manufacturer: Acer
Boot Mode: Normal
***************************************************************************
========================= Hosts content: =================================

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (01/30/2016 01:33:13 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:31:12 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:29:11 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:27:10 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:25:09 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:19:32 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:17:31 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:15:30 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:13:29 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (01/30/2016 01:11:28 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: ROBIN)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.


System errors:
=============
Error: (01/30/2016 11:44:25 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De User Data Access_4e00b0-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 11:44:25 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De User Data Storage_4e00b0-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 11:44:25 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Contact Data_4e00b0-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 11:44:25 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Host synchroniseren_4e00b0-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 11:44:25 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}NT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/30/2016 04:31:29 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De User Data Access_16f882-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 04:31:29 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De User Data Storage_16f882-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 04:31:29 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Contact Data_16f882-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 04:31:29 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Host synchroniseren_16f882-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Error: (01/30/2016 04:31:29 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}NT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (01/30/2016 01:33:13 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:31:12 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:29:11 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:27:10 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:25:09 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:19:32 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:17:31 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:15:30 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:13:29 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142

Error: (01/30/2016 01:11:28 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: ROBIN)
Description: Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy!App-2144927142


CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2016-01-28 17:26:13.328
Description: Code Integrity is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\efswrt.dll because the set of per-page image hashes could not be found on the system.

Date: 2016-01-18 22:41:34.753
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files\Microsoft Silverlight\xapauthenticodesip.dll that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Date: 2016-01-18 22:41:34.740
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files\Microsoft Silverlight\xapauthenticodesip.dll that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Date: 2016-01-18 22:41:34.707
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files\Microsoft Silverlight\xapauthenticodesip.dll that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Date: 2016-01-18 22:41:34.680
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files\Microsoft Silverlight\xapauthenticodesip.dll that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Date: 2016-01-13 16:48:47.198
Description: Code Integrity is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\efswrt.dll because the set of per-page image hashes could not be found on the system.

Date: 2016-01-08 16:58:03.274
Description: Code Integrity is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\efswrt.dll because the set of per-page image hashes could not be found on the system.

Date: 2016-01-08 12:04:36.243
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files\Microsoft Silverlight\xapauthenticodesip.dll that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Date: 2016-01-08 12:04:36.235
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files\Microsoft Silverlight\xapauthenticodesip.dll that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Date: 2016-01-08 12:04:36.226
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files\Microsoft Silverlight\xapauthenticodesip.dll that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.


=========================== Installed Programs ============================

Adobe Acrobat Reader DC - Nederlands (HKLM-x32\...\{AC76BA86-7AD7-1043-7B44-AC0F074E4100}) (Version: 15.010.20056 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Flash Player 19 NPAPI (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player NPAPI) (Version: 19.0.0.245 - Adobe Systems Incorporated)
AIDA64 Extreme v5.20 (HKLM-x32\...\AIDA64 Extreme_is1) (Version: 5.20 - FinalWire Ltd.)
Ashampoo Burning Studio FREE v.1.14.5 (HKLM-x32\...\{91B33C97-91F8-FFB3-581B-BC952C901685}_is1) (Version: 1.14.5 - Ashampoo GmbH & Co. KG)
Brother MFL-Pro Suite DCP-375CW (HKLM-x32\...\{6BF66AED-3EA4-4106-B240-5CE96C9B76B0}) (Version: 2.0.0.0 - Brother Industries, Ltd.)
CCleaner (HKLM\...\CCleaner) (Version: 5.12 - Piriform)
D3DX10 (HKLM-x32\...\{E09C4DB7-630C-4F06-A631-8EA7239923AF}) (Version: 15.4.2368.0902 - Microsoft) Hidden
Google Earth (HKLM-x32\...\{817750FA-EC6A-485D-9901-0683AE6FFDF1}) (Version: 7.1.5.1557 - Google)
Junk Mail filter update (HKLM-x32\...\{1F6AB0E7-8CDD-4B93-8A23-AA9EB2FEFCE4}) (Version: 15.4.3502.0922 - Microsoft Corporation) Hidden
Malwarebytes Anti-Malware versie 2.2.0.1024 (HKLM-x32\...\Malwarebytes Anti-Malware_is1) (Version: 2.2.0.1024 - Malwarebytes)
Media Go (HKLM-x32\...\{1CBCA994-0290-49AD-98D3-9013A0F102E6}) (Version: 2.9.406 - Sony)
Media Go Network Downloader (HKLM-x32\...\{C52148B9-19E0-433A-9422-3451B1BEE20F}) (Version: 1.6.01.0 - Sony)
Media Go Video Playback Engine 2.16.102.12020 (HKLM-x32\...\{571E58E4-608E-B7A6-50FF-4B531B424F5B}) (Version: 2.16.102.12020 - Sony)
Microsoft Silverlight (HKLM\...\{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}) (Version: 5.1.41212.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM-x32\...\{710f4c1c-cc18-4c49-8cbf-51240c89a1a2}) (Version: 8.0.61001 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM-x32\...\{7299052b-02a4-4627-81f2-1818da5d550d}) (Version: 8.0.56336 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.6161 (HKLM\...\{5FCE6D76-F5DC-37AB-B2B8-22AB8CEDB1D4}) (Version: 9.0.30729.6161 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161 (HKLM-x32\...\{9BE518E6-ECC6-35A9-88E4-87755C07200F}) (Version: 9.0.30729.6161 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM-x32\...\{F0C3E5D1-1ADE-321E-8167-68EF0DE699A5}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x86) - 12.0.21005 (HKLM-x32\...\{ce085a78-074e-4823-8dc1-8a721b94b76d}) (Version: 12.0.21005.1 - Microsoft Corporation)
Mozilla Firefox 43.0.4 (x86 nl) (HKLM-x32\...\Mozilla Firefox 43.0.4 (x86 nl)) (Version: 43.0.4 - Mozilla)
Mozilla Maintenance Service (HKLM-x32\...\MozillaMaintenanceService) (Version: 43.0.4.5848 - Mozilla)
NVIDIA Grafisch stuurprogramma 353.30 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.Driver) (Version: 353.30 - NVIDIA Corporation)
OpenOffice 4.1.1 (HKLM-x32\...\{89FD914D-4472-4E4F-8638-69E857E82DC9}) (Version: 4.11.9775 - Apache Software Foundation)
RAPID Mode (HKLM\...\{34EF1328-6F71-4077-99AA-E44690F42043}) (Version: 1.0.1.81 - Samsung Electronics Co., Ltd.) Hidden
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.7535 - Realtek Semiconductor Corp.)
Samsung Magician (HKLM-x32\...\{29AE3F9F-7158-4ca7-B1ED-28A73ECDB215}_is1) (Version: 4.5.1 - Samsung Electronics)
TeamSpeak 3 Client (HKLM\...\TeamSpeak 3 Client) (Version: 3.0.18 - TeamSpeak Systems GmbH)
The Lord of the Rings Online™ v1301.0055.0535.4025 (HKLM-x32\...\12bbe590-c890-11d9-9669-0800200c9a66_is1) (Version: 1301.0055.0535.4025 - Turbine, Inc.)
Windows Live Essentials (HKLM-x32\...\WinLiveSuite) (Version: 15.4.3555.0308 - Microsoft Corporation)

========================= Devices: ================================

Name: Microsoft-muis (PS/2)
Description: Microsoft-muis (PS/2)
Class Guid: {4d36e96f-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Microsoft
Service: i8042prt
Device ID: ACPI\PNP0F03\4&6730480&0
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.

Name: Lenovo ThinkPad PS/2 keyboard
Description: Lenovo ThinkPad PS/2 keyboard
Class Guid: {4d36e96b-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: (Standard keyboards)
Service: i8042prt
Device ID: ACPI\PNP0303\4&6730480&0
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 24%
Total physical RAM: 12279.17 MB
Available physical RAM: 9253.28 MB
Total Virtual: 14135.17 MB
Available Virtual: 10706.71 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: () (Fixed) (Total:237.69 GB) (Free:169.69 GB) NTFS

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\ROBIN

Administrator DefaultAccount Gast
Robin
De opdracht is voltooid.

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found

========================= Restore Points ==================================

12-01-2016 22:43:16 Windows Update
22-01-2016 13:59:06 Gepland controlepunt
28-01-2016 12:25:14 Windows Update
30-01-2016 12:05:35 Removed Overwolf.Setup.VC100CRTx64.Dist

**** End of log ****

Race9
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2009 20:40
Besturingssysteem: Windows 10 Pro 64 bits
Bescherming: Win defender / MBAM
Locatie: Krommenie

Re: Taakbalk reageert niet Windows 10

Bericht door Race9 » 31 jan 2016 14:27

Nog een keer, dan als bijlagen. Bovenstaande bericht mag gewist worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Bescherming: AVG

Re: Taakbalk reageert niet Windows 10

Bericht door dorado » 31 jan 2016 15:33

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor.
Je kunt onderstaande apparaten verwijderen:
Spoiler: weergeven

========================= Devices: ================================

Name: Microsoft-muis (PS/2)
Description: Microsoft-muis (PS/2)
Class Guid: {4d36e96f-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Microsoft
Service: i8042prt
Device ID: ACPI\PNP0F03\4&6730480&0
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.

Name: Lenovo ThinkPad PS/2 keyboard
Description: Lenovo ThinkPad PS/2 keyboard
Class Guid: {4d36e96b-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: (Standard keyboards)
Service: i8042prt
Device ID: ACPI\PNP0303\4&6730480&0
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.
Combineer [Windowstoets & r] → typ: devmgmt.msc
Klik op Beeld in de werkbalk → Verborgen apparaten weergeven

Rechtsklik bovenstaande apparaten → Installatie ongedaan maken

Race9
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2009 20:40
Besturingssysteem: Windows 10 Pro 64 bits
Bescherming: Win defender / MBAM
Locatie: Krommenie

Re: Taakbalk reageert niet Windows 10

Bericht door Race9 » 31 jan 2016 19:46

Dank je wel.. er stonden idd uitroeptekens bij.. ik heb ze verwijderd en ga kijken wat er gebeurd.

Groet,
Robin

Gesloten