Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Configuratie ineens verdwenen

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gesloten
buddy5

Configuratie ineens verdwenen

Bericht door buddy5 » 31 mar 2016 11:21

Als ik mijn computer opstart dan doen alle programma,s het niet en als ik op configuratiescherm klik staat er "leeg"
Ik krijg hem niet opgestart in veilige modus en als ik bij het opstarten op del druk krijg ik ook de bios niet meer dus opstarten via een cd lukt ook niet.
Het is trouwens windows 8

buddy5

Re: Configuratie ineens verdwenen

Bericht door buddy5 » 31 mar 2016 17:43

buddy5 schreef:Als ik mijn computer opstart dan doen alle programma,s het niet en als ik op configuratiescherm klik staat er "leeg"
Ik krijg hem niet opgestart in veilige modus en als ik bij het opstarten op del druk krijg ik ook de bios niet meer dus opstarten via een cd lukt ook niet.
Het is trouwens windows 8
Ik word er een beetje wanhopig van, ik kan ook niet op internet komen, en geen een programma doet het, ik dus ook niet meer terug in de tijd, niet scannen op virussen, niks pff..... ik hoop dat iemand mij kan helpen...

dorado
Lid
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Bescherming: AVG

Re: Configuratie ineens verdwenen

Bericht door dorado » 01 apr 2016 19:31

Download Windows 8.1 en start een nieuwe installatie.

Gesloten