Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

zoek driver voor download dell 968/968w All-in-One Printer

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gesloten
heathcliff47
Lid

zoek driver voor download dell 968/968w All-in-One Printer

Bericht door heathcliff47 » 28 okt 2016 17:53

hallo helpers
ik heb op een nieuwere lapop mijn dell printer geprobeerd te instaleren. dit lukte niet met de cd rom, vanwege beschadeging.

via site van dell geprobeerd, via service tag achter op de printer kwam ik achter de software, alles geinstaleerd, maar op moment dat ik de usbkabel in de laptop steek gaat de laptop op zoek naar stuurprogrammas, dit gaat goed tot de drivers van de printer. en dan krijg ik een melding dat driver van printer niet is geinstaleerd. heb nog via internet gezocht maar dit kost geld of is onbetrouwbaar.

dus aan het einde van het liedje kan ik scannen copieren en faxen als ik dat zou willen maar niet printen.
weet iemand hoe aan de driver te komen??
groeten Anne

dorado
Lid
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Bescherming: AVG

Re: zoek driver voor download dell 968/968w All-in-One Print

Bericht door dorado » 28 okt 2016 18:57

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

abbs
Site Admin
Besturingssysteem: windows 10 Pro 64-bit
Bescherming: Emsisoft Anti-Malware

Bericht door abbs » 28 okt 2016 19:03

Hallo,

Je heb nu zeker Windows 10, Dell ondersteund deze printer niet voor Windows 10.
Hier heb ik een onderwerp waarbij er misschien een oplossing voor jou is.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Lees dan de volgende link goed door Klik
Vooral dat je de drivers voor Vista 32/64 bits nodig heb en over Compatibility mode goed door.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

heathcliff47
Lid

Bericht door heathcliff47 » 28 okt 2016 20:19

ik heb windows 7 service pack 1 en 64 bits

ik zal ff dat tooltje instaleren en een linkje plaatsen

dorado
Lid
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Bescherming: AVG

Bericht door dorado » 28 okt 2016 21:31

Kijk eens hier: http://www.dell.com/support/home/us/en/ ... erId=D8XRM (Dell 968/968w All in One Printer Windows 7 64bits versie)

heathcliff47
Lid

Bericht door heathcliff47 » 29 okt 2016 00:30

R241825 heb ik letterlijk al 3 keer gedownload. maar ik wil het best nog een keer doen

abbs
Site Admin
Besturingssysteem: windows 10 Pro 64-bit
Bescherming: Emsisoft Anti-Malware

Bericht door abbs » 29 okt 2016 09:09

heathcliff47 schreef:R241825 heb ik letterlijk al 3 keer gedownload. maar ik wil het best nog een keer doen
Hier heb ik een onderwerp waarbij er misschien een oplossing voor jou is.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Lees dan de volgende link goed door Klik
Vooral dat je de drivers voor Vista 32/64 bits nodig heb en over Compatibility mode goed door.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Gesloten