Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Goedemorgen, Ik heb uw hulp wederom weer hard nodig en zou het geweldig vinden als u me hierbij zou kunnen helpen... :P
Mijn g-mailaccount verstuurt kennelijk geen mails meer, of deels? Ik heb een mail naar mijn andere mailadres gestuurd, maar deze ontvang ik niet en zie ze ook niet bij "verzonden e-mails" in mijn Gmail account staan?
Ik krijg wel de onderstaande foutmelding. Onder deze staan er dan nog meer onder, dat betreffen dan submappen in mijn Gmail die ik niet kan verwijderen. :twisted:
Ook met inloggen ontvang ik een scherm dat mijn wachtwoord onjuist is... nu heb ik dit al 3x gewijzigd, maar blijf het scherm ontvangen.
Helaas kan ik dit print screen niet bijvoegen.... hoe kan ik dat wel overigens?

De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.

Onderwerp 'Nog meer NLS'
Serverfout: 552
Reactie van server: 552 5.2.3 guidelines. wg8sm22322080wjb.42 - gsmtp
Server: 'smtp.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F
Protocol: SMTP
Poort: 465
Beveiligd(SSL): Ja


Ik hoop dat u weet wat er met mijn systeem aan de hand is en bedank jullie alvast voor de genomen moeite om naar mijn probleem te kijken.

Groetjes, Jolanda
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Kennelijk is mijn vraag maar deels doorgekomen??? er gebeuren vreemde dingen...
Ik krijg dus de onderstaande foutmelding bij het verzenden van mijn mails.
De mails komen niet aan bij de ontvanger, ook ik heb een mail naar mezelf gestuurd op een ander e-mailadres, maar deze komt niet aan. Ook wanneer ik inlog krijg ik een foutmelding dat mijn wachtwoord onjuist is. deze heb ik al 3x gewijzigd maar ook nu kan ik niet inloggen.
Ik hou het reuze fijn vinden wanneer u erachter kan komen wat er aan de hand is en hoe ik al die foutmeldingen kwijt raak.
Ik heb zelfs al mijn windows live mail al van mijn computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet...

De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.

Onderwerp 'Nog meer NLS'
Server: 'smtp.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F
Protocol: SMTP
Poort: 465
Beveiligd(SSL): Ja
Voor het account Gmail (jolandasangers) (1) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Dieten is niet voltooid. Kan Dieten niet op de IMAP-server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw.

Reactie van server: NONEXISTENT] Unknown Mailbox: Dieten (Failure)
Server: 'imap.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCCD2
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja
Voor het account Gmail (jolandasangers) (1) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Cambridge is niet voltooid. Kan Cambridge niet op de IMAP-server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw.

Reactie van server: NONEXISTENT] Unknown Mailbox: INBOX/Cambridge (now in authenticated state) (Failure)
Server: 'imap.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCCD2
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja
Voor het account Gmail (jolandasangers) (1) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Dieten is niet voltooid. Kan Dieten niet op de IMAP-server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw.

Reactie van server: NONEXISTENT] Unknown Mailbox: Dieten (Failure)
Server: 'imap.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCCD2
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja
Voor het account Gmail (jolandasangers) (1) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Recepten is niet voltooid. Kan Recepten niet op de IMAP-server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw.

Reactie van server: NONEXISTENT] Unknown Mailbox: Recepten (now in authenticated state) (Failure)
Server: 'imap.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCCD2
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja
Voor het account Gmail (jolandasangers) (1) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Cambridge is niet voltooid. Kan Cambridge niet op de IMAP-server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw.

Reactie van server: NONEXISTENT] Unknown Mailbox: Cambridge (now in authenticated state) (Failure)
Server: 'imap.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCCD2
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Gebruik je hiervoor een geïnstalleerd e-mailprogramma om gmail berichten te versturen / te ontvangen?
Zo ja, welk?
Afbeelding
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Hoi, ja ik gebruik de mail die standaard in IE zit... windowsmail

Groetjes,
Jolanda
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Kijk hier voor de stap voor stap uitleg van de instelling van gmail in Windows Live Mail.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Ik ga ermee aan de slag, dank je wel alvast! :lol:
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Goedemiddag "Helper"
Ik heb alles gedaan wat je hierboven middels de uitleg van Gmail had aangegeven.
aar bij mijn instellingen stond al zo aangegeven in de POP/IMAP zoals in de uitleg stond. Zelfs een 3e emailaccount heb ik erbij aangemaakt en deze als standaard ingesteld.
Gmail heb ik daarna afgesloten en weer opgestart, maar via mijn pc kan ik helaas nog steeds geen e-mail verzenden. :(

Het gekke is dat dit nog wel met mijn telefoon gaat? maar met de telefoon kan ik de bestanden die ik op mijn pc heb staan niet verzenden natuurlijk. :roll:

Wat gaat er dus mis?? ik wordt er wat moedeloos van.
Ook krijg ik bij het inloggen nog steeds dezelfde foutmelding dat Gmail niet goed is geïnstalleerd, Maar na 4x een nieuw wachtwoord aanmaken en gebruiken, lukt het nog steeds niet...
Het spoor is me echt bijster, maar meega vervelend.

O ja, wellicht kun je mijn andere probleem ook oplossen??
Mijn pc maakt niet zelf uit zichzelf een herstelpunt aan...
Dat had ik al eerder geprobeerd om mijn mailprobleem op te lossen.
Ik heb al eens een poging gewaagd dit via een tuterol op te lossen... ook zonder resultaat.

Hopelijk heb je nog ideeën hoe ik het kan oplossen.
Fijn weekend verder en natuurlijk weer meega bedankt voor een mogelijke oplossing. :)
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Wat de mailproblemen betreft:
Meestal helpt het om het account in WLM te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken. (Bron)


Wat systeemherstel betreft:
Gebruik methode 2 van deze tutorial:
How to Automatically Create System Restore Points in Windows 7 and Windows 8.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Beste,
maar het blijft vreemd dat ik wel mail via mijn telefoon kan verzenden maar via mijn laptop en desktop niet??
Ik heb zojuist ook geprobeerd om via mijn Chello account een mail te verzenden, dit wil ook niet lukken, tenminste ik zie de verzonden mail niet in de verzonden mailbox staan....

Ik ga beide opties nu proberen. Je hoort nog van me.

Alvast weer bedankt voor je kundige advies

Gr
Jolanda
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Beste,

Top!!! :lol: :lol: :P

Beide opgaven uitgevoerd en lijkt goed gegaan te zijn, in elk geval op mijn desktop. Nu nog op mijn laptop, die ik het meest gebruik uitvoeren...

Nu alleen nog de foutmelding dat ik geen juist wachtwoord gebruik om in te loggen.

Meega bedankt voor uw kennis :D .

Groetjes
Jolanda
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

JolandaSangers schreef:Beste,

Top!!! :lol: :lol: :P

Beide opgaven uitgevoerd en lijkt goed gegaan te zijn, in elk geval op mijn desktop. Nu nog op mijn laptop, die ik het meest gebruik uitvoeren...
Top tot nu toe :D :D :P
JolandaSangers schreef:Nu alleen nog de foutmelding dat ik geen juist wachtwoord gebruik om in te loggen.
Dit eens doorlezen?
JolandaSangers schreef:Meega bedankt voor uw kennis :D .

Groetjes
Jolanda
You're welcome
Afbeelding

Terug naar “Software en Algemene vragen”