Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Jolanda79
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 jan 2010 16:11

Hi,

Daar ben ik wéér. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik op dit forum aan het juiste adres hiervoor ben maar het volgende is aan de hand.

Ik heb een website met affiliatelinks en ben tot de ontdekking gekomen dat bepaalde links (de links van TUI) niet uitkomen bij de adverteerder maar openen in een about: blank pagina. Het hele vreemde is dat dit probleem zich alleen voordoet wanneer ik in Google Chrome (er staat up to date, Versie 55.0.2883.87 m) werk, in Internet Explorer en Firefox openen de links prima. En het nog vreemdere is dat wanneer ik via mijn smartphone naar mijn site ga en de link aanklik deze ook prima werkt. Op mijn telefoon werk ik ook met Google Chrome.

Hieronder een vb, het gaat om de TUI link

Code: Selecteer alles

https://www.corfuforum.nl/accommodatie/appartement/isabella-country-house
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Probeer het volgende:

Stap 1:
Download Afbeelding ResetBrowser naar het bureaublad.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm van "ResetBrowser" opent.
Afbeelding
  • Klik Reset Chrome
.


Stap 2:
Google Chrome Synchronisatie resetten:
  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
    Afbeelding
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolanda79
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 jan 2010 16:11

Jullie hulp is geweldig. Bedankt! Het probleem is opgelost, alle links openen nu weer zoals het hoort.

Terug naar “Software en Algemene vragen”