Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
TwanM
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 jan 2017 21:33

Sinds kort krijg ik ineens bij het openen van reguliere webpagina's, bijv. een pagina van de telegraaf veelvuldig de volgende melding:

403 Forbidden
Request forbidden by administrative rules

Ik heb via google proberen te achterhalen wat hier nu de oorzaak van is maar dit heeft niet kunnen leiden tot verhelpen van
het probleem. Vandaag was ik reed van plan een volledig nieuwe windows installatie te doen, wat ik ook gedaan heb maar
ook dat heeft toevallig niet het probleem weten te verhelpen. Wie helpt me van dit uiterst irritante probleem af...?
Gebruikersavatar
Daniel
Collega Helper
Berichten: 1252
Lid geworden op: 03 okt 2006 00:57

Welke webbrowser gebruik je? Heb je hetzelfde probleem in andere webbrowsers?
Certified Ethical Hacker v9 | Systeem- en Netwerkbeheerder | Technisch beheer
I'm nothing but a head full of dreams, a stomach full of cheap liquor and a heart of gold.
Afbeelding
Gebruikersavatar
TwanM
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 jan 2017 21:33

Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid Chrome, heb ook geen andere geïnstalleerd. Is dit een 'chrome dingetje' dat je weet?
Gebruikersavatar
Daniel
Collega Helper
Berichten: 1252
Lid geworden op: 03 okt 2006 00:57

Wanneer je weer inlogd op je account van Google Chrome neem je je oude instellingen mee. Laat eens een logje maken in onze logsectie en vraag of ze ook specifiek willen kijken naar je Chrome extensies. Misschien zit daar een boosdoener in.

Tis maar een vermoeden. ;)
Certified Ethical Hacker v9 | Systeem- en Netwerkbeheerder | Technisch beheer
I'm nothing but a head full of dreams, a stomach full of cheap liquor and a heart of gold.
Afbeelding

Terug naar “Software en Algemene vragen”