Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
bgm
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2007 14:19

Beste...

Als ik op mijn iPad 2 een winkelwagentje vul op een willekeurige site dan blijft alles goed gaan TOTDAT ik (in ander venster), naar een (willekeurige) andere site ga.
Als ik daarna weer terug ga naar de site met het gevulde winkelwagentje, is alles weg!! ...en kan ik dus weer opnieuw alles bij elkaar shoppen.

Voorheen gebeurde dit nooit. Ik vermoed zelf dat het mogelijk iets te maken heeft met de (session)cookies, maar heb er zelf te weinig kaas van gegeten om een oplossing te vinden. Heb al van alles geprobeerd v.w.b. cookie-instellingen, maar kom er niet uit.

Wie zou me kunnen helpen?? Ik zou je zeer dankbaar zijn. Bij voorbaat alvast bedankt voor de reacties. Vriendelijke groeten

Bas
Gebruikersavatar
bgm
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2007 14:19

Ik gebruik mijn email adres .....@hotmail.com op een iPad2 met versie iOS 9.3.5. Telkens als ik ingelogd ben en een bijlage open of bijvoorbeeld wordt doorgesluisd naar een website dmv een link in een email, dan wordt ik IEDERE keer uitgelogd, keer op keer. Kunnen jullie me vertellen wat ik daar aan kan doen?? Help ajb, want dit is echt niet leuk meer!! Overigens ontstaat het probleem alleen op de iPad en nooit op mijn telefoon of laptop. Mijn man gebruikt ook ...@hotmail.com op diezelfde iPad en hij heeft het niet?!? Weet iemand waar het misschien aan kan liggen??
Gebruikersavatar
bgm
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2007 14:19

Het probleem is opgelost.
Bleek stuk simpeler dan gedacht.
Onze browser (Safari op iOS) stond per ongeluk in de zogenaamde "veilige modus" (adresbalk is dan zwart ipv wit of lichtgrijs).
Dan slaat ie helemaal NIETS op van de sites die je bezoekt (ook de site zelf niet).
Afijn... ik kan weer vooruit. Hopelijk dat deze uitleg iemand anders ook ooit nog van pas komt.

Terug naar “Software en Algemene vragen”