Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

Na dat ik de W10 creators update heb geïnstalleerd had ik problemen met photoshop.
Om dit probleem op te lossen heb ik CS3 verwijderd via het configuratiescherm en AdobeCreativeCloudCleanerTool.exe. uitgevoerd.

Als ik nu Adobe ga installeren blijkt er nog informatie van mijn oude installatie aanwezig te zijn waardoor het opnieuw installeren van Adobe cs3 niet lukt.

Wie kan mij aan een tool helpen die er voor zorgt dat alle Adobe informatie van mijn pc wordt verwijderd, zodat ik Adobe cs3 opnieuw kan installeren.
Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

Buiten het feit dat ik problemen heb met Adobe is sinds enkele dagen een deel van mijn Outlook in het Zweeds op mijn desktop. Nadat ik een document via mijn stick overgebracht heb naar mijn laptop is Ook daar Outlook voor een deel in het Zweeds, zie https://imgdumper.nl/media.php?id=59ba77ecdaae6

Wie kan/wil mij helpen om mijn pc weer normaal te laten werken met Adobe en Outlook in het Nederlands?
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Toevallig sprak ik gisteren iemand die dit probleem ook had en het heeft opgelost.
De schuldige is: update kb4011086
Verwijder die update herstart je pc en je probleem moet over zijn.
Zet update kb4011086 meteen even bij verbergen dat je hem niet opnieuw installeert tot de update weer in orden is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

abbs, bedankt voor het oppikken van mijn topic.
Een prima tip om update KB4011086 te verwijderen en te verbergen, mijn Outlook is weer gewoon in het Nederlands.

Op dezelfde dag na de Windows update is het probleem ontstaan met Adobe photoshop en alle andere programma's in Adobe CS3.
Ik werk al meer dan 10 jaar met deze programma's en nooit problemen ondervonden.
Nu krijg ik het bericht dat Adobe CS3 opnieuw geactiveerd moet worden. Dat lukte niet, daarom heb ik Adobe CS3 compleet verwijderd en de Adobe verwijdertool gebruikt. Na herinstallatie krijg ik weer het bericht dat Adobe opnieuw geactiveerd moet worden, maar de mogelijkheid ontbreekt.
Welke Windows update zou dit kunnen veroorzaken, het is ontstaan na https://imgdumper.nl/media.php?id=59bb8b9a2f487
Of weet je een betere manier om Adobe volledig te verwijderen zodat ik weer schoon kan installeren?
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

We kunnen twee dingen doen:
1. Verwijder weer alles van Adobe herstart je pc en voer FRST tool uiit:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

2. Anders misschien Systeemherstel, maar optie 1. lijkt mij mooi om mee te beginnen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

abbs, hierbij de gevraagde logs
FRST.txt
Addition.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Stond op deze pc Windows 10?
In Windows 10 is systeemherstel niet ingeschakeld: [AANDACHT: Systeemherstel is uitgeschakeld]
Doe dat nu als eerste: https://www.pc-helpforum.be/topic/64001 ... schakelen/

Komen deze mappen jou bekend voor:
2017-09-15 20:20 - 2017-09-15 20:20 - 000000000 ___HD C:\Users\Unosx2r
2017-09-15 20:20 - 2017-09-15 20:20 - 000000000 ___HD C:\Users\Akbqqjvy
2017-09-15 20:20 - 2017-09-15 20:20 - 000000000 ____D C:\Xversion196
2017-09-15 20:20 - 2017-09-15 20:20 - 000000000 ____D C:\AUdata243


Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    Adobe;a
    Adobe;z
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

abbs, de mappen komen mij niet bekend voor.
Voor de eerder genoemde Windows update stond bij mij het systeemherstel aan.
Bijgevoegd het gevraagde log.
zoek-results.log
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Ik laat nu alle mappen van Adobe en die rare bestanden verwijderen dus wees zeker dat die mappen weg kunnen.


Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Afbeelding Zoek.exe weer.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    createsrpoint;
    C:\Users\Unosx2r;fs
    C:\Users\Akbqqjvy;fs
    C:\Xversion196;fs
    C:\AUdata243;fs
    C:\Program Files\Common Files\Adobe;fs
    C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe;fs
    C:\ProgramData\Adobe;fs
    C:\ProgramData\regid.1986-12.com.adobe;f
    C:\Users\All Users\Adobe;fs
    C:\Users\All Users\regid.1986-12.com.adobe;f
    C:\Users\Ton en Willy de Bok\AppData\Roaming\Adobe;fs
    C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Roaming\Adobe;f
    resethosts;
    iedefaults;http://www.google.nl/
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

abbs, hierbij de gevraagde log:
zoek-results.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Start Afbeelding CCleaner.
  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Herstart je pc en als alles goed draait kan je Adobe weer installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

abbs, het hele proces werkt totdat ik mijn verificatiecode in moet vullen, deze accepteert het programma niet omdat het niet op nieuw maar op reparatie staat.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

tdb53 schreef: 16 sep 2017 15:12 abbs, het hele proces werkt totdat ik mijn verificatiecode in moet vullen, deze accepteert het programma niet omdat het niet op nieuw maar op reparatie staat.
Kan je van die melding eens een printscreen maken: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=4&t=4036
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
tdb53
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 nov 2014 17:11

abbs hierbij 2 schermafbeeldingen.
Ik gebruik dit programma al meer dan 10 jaar en nooit eerder een probleem ondervonden, ook niet op mijn vorige pc.
Laatst gewijzigd door abbs op 16 sep 2017 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voorbeelden weg gehaald in verband met privecy.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Ik heb even de printscreens verwijderd anders zien andere je serie nr.

Ik zie dat je telefonische contact met ze op kan nemen, dat zou je het beste eens kunnen doen en de situatie uitleggen.
Dat kan via de telefoon nr die je krijgt (zie je printscreen).
En anders hier even kijken :https://helpx.adobe.com/nl/contact.html
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Software en Algemene vragen”