Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Bertbert
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:47

Op je vraag; Heb je de Windows Installer Unused Cleanup Tool uitgevoerd?
ja dat heb ik gedaan.
Ik heb ook de andere tooltjes uitgevoerd, zonder effect, geen mappen bestanden die hinderen.

Ik heb een foto bijgevoegd met het splashscreen dat ik zie

Ik heb overigens een trial versie van een ander Adobe product geinstalleerd maar die installer werkt gewoon.
Ook heb ik dat gedaan met een versie van Flash CSxx maar die geven dus deze melding

Afbeelding
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

En wat als je die support advisor download en gebruikt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bertbert
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:47

niets over een flash installatie, alleen Adobe flashplayer 10.2
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Ik kan je niet volgen. DAAR gaat het toch om?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bertbert
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:47

Waar t om gaat is dat de installer niet doorloopt
Gebruikersavatar
Bertbert
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:47

Normaal zou volgens mij bij een systeemherstel de computer terug gezet moeten worden in een eerdere staat waarbij alles nog werkt.
en ik heb daar normaal ook geen problemen bij, alleen nu lijkt t net of er nog sporen zijn die een nieuwe installatie verhinderen. Volgens mij mis ik gewoon de uninstaller(s)
Gebruikersavatar
Bertbert
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:47

Ik heb ook gemerkt dat ik AVG Tuneup niet kon uninstallen.
Die hele map was achtergebleven terwijl AVG zelf wel kon worden uninstalled
Gebruikersavatar
Bertbert
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:47

stoute schoenen maar aangedaan..
Ik heb alles verwijderd
de installer werkt weer... ff alles opnieuw installen...
Dank je wel voor je tijd
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Mooi dat het weer werkt man :D
Wil je met ons delen wat je nu precies gedaan hebt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bertbert
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:47

Ik heb die support advisor nog maar s opgestart
Alleen een dos venstertje met een aantal opties om te verwijderen, waaronder flash player, photoshop en cloud en een optie "All"

Daar ik bang was dat daarmee al mn software zou verdwijnen heb ik eerst de andere opties nagelopen.
Daarna toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de optie All gekozen en dat bleek te werken.
Ook mn proggies heb ik nog

Terug naar “Software en Algemene vragen”