Pagina 1 van 1

Kaspersky

Geplaatst: 12 dec 2017 18:35
door Siepel
Plotseling verschenen er vandaag onderstaande 2 meldingen bij Kaspersky Free antivirus:
1) Some protection components are corrupted
2) Computer protection is paused
Heeft dat te maken met een recentelijke windows 10 update, het lijkt er op dat defender geactiveerd is.
Kan ik defender deactiveren om het op te lossen?

Groet, Herman

Re: Kaspersky

Geplaatst: 12 dec 2017 20:13
door abbs
Siepel schreef: 12 dec 2017 18:35 Plotseling verschenen er vandaag onderstaande 2 meldingen bij Kaspersky Free antivirus:
1) Some protection components are corrupted
2) Computer protection is paused
Kan je die meldingen nog terug vinden in Kaspersky (maak er dan eens een printsceen van)
Heeft dat te maken met een recentelijke windows 10 update, het lijkt er op dat defender geactiveerd is.
Kan ik defender deactiveren om het op te lossen?
Als Kaspersky verder goed werkt kan je dat proberen, anders verwijder je Kaspersky en installeer je hem opnieuw.
Dit komt wel eens meer voor met versie up0dates van Windows.

Re: Kaspersky

Geplaatst: 13 dec 2017 13:02
door Siepel
Bedankt voor je advies.
Ik heb Kaspersky opnieuw geinstalleerd en alles lijkt naar tevredenheid te funktioneren.
Bedankt voor de geweldige support!

Vriendelijke groet, Herman

Re: Kaspersky

Geplaatst: 13 dec 2017 15:20
door abbs
Hallo,

Dat is mooi om te horen, bedankt en graag gedaan :)

Re: Kaspersky

Geplaatst: 13 dec 2017 22:08
door Siepel
Enorm bedankt voor de geweldige ondersteuning inzake deze!
Geweldig hoor!

Groet, Herman