Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
petertohen
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2017 09:04

Ik heb sinds 2 weken twee aparte gevallen, die mogelijk op zichzelf staan, maar ook misschien samenhang hebben.

Het eerste probleem ligt bij Mircosoft Office 2010 Professional NL. Sinds twee weken geleden (mogelijk al eerder) kan ik geen van de programma's (Word, Excel, Powerpoint) normaal opstarten. Nadat het programma gewoon verschijnt, komt er een melding. Deze geeft aan dat het programma niet goed werkt en er gegevens door worden gestuurd. Programma sluit zichzelf dan af. Maar open ik een reeds bestaande bestand, doet het programma gewoon naar behoren. Geen melding.

Het tweede probleem dook op, na het installeren van de beveiligingsupdate van Windows Internet Explorer. Een aantal programma's, waaronder enkele game trainers en DVD Shrink, starten niet meer op. Ze verschijnen voor 10 tot 20 seconden in Taak Beheer, onder processen en verdwijnen daarna gelijk. Geen meldingen of iets dergelijks. Ik heb reeds de programma's in kwestie opnieuw geïnstalleerd, maar mocht niet baten. Alle andere programma's, spellen en applicaties starten normaal op.
https://microsoft-office-2010.en.softonic.com/
Wie kan mij hierin helpen???
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Download winmtmg,reg naar je bureaublad.
Dubbelklik winmgmt.reg om de fix uit te voeren.

Herstart je systeem.
Afbeelding

Terug naar “Software en Algemene vragen”