Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
koivis
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 feb 2008 10:14
Contacteer: Website

Is dit niet dezelfde opdracht van zo jan 20, 2019 8:03 pm die laatst geplaatst werd: ma jan 21, 2019 11:26 am? Heb ondertussen al opgestart maar resultaat blijft ongewijzigd, Bing is er nog steeds.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Is dit niet dezelfde opdracht van zo jan 20, 2019 8:03 pm die laatst geplaatst werd: ma jan 21, 2019 11:26 am?
Nee. Voer de instructies uit zoals beschreven in dit bericht, post het gevraagde logbestand en meld het resultaat m.b.t. Bing.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
koivis
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 feb 2008 10:14
Contacteer: Website

Nogmaals uitgevoerd, Fixlog.txt bijgevoegd.
Bing komt nog steeds na slaapstand en dan opnieuw inloggen gebruiker.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Mijn hoed is leeg.
Ik raad je aan je probleem op een bevriend forum te posten: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewforum.php?f=366
Post in je openingsbericht een link naar dit topic zodat men weet wat al gedaan is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
koivis
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 feb 2008 10:14
Contacteer: Website

Mijn hoed is leeg, die uitdrukking had ik nog niet gehoord. Ik doe de aanvraag op het forum na 08/02/19. Het is nutteloos nu te plaatsen daar ik met verlof ga. Alleszins bedankt voor de inzet, ik hou je op de hoogte van het resultaat waar ik naar uitkijk.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ok, Alvast graag gedaan.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Software en Algemene vragen”