Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.
Ik heb een probleem sinds kort met gmail op de webbrowser chrome.
Als ik mijn gmail wil laden via de website dan staat er het volgende:
Er is iets niet in orde.
Er is een probleem bij het verbinding maken met Google. We blijven het proberen...
Ik heb mijn andere email adres geprobeerd en die werkt uitstekend.
Het email adres waarmee ik de problemen heb functioneert wel gewoon op mijn mobiele telefoon via de app en de webbrowser.
Via de Internet Explorer en Edge lukt het ook niet om mijn mail te openen, verwijderen etc.
Wel zie ik dat er mail binnenkomt.
Ik heb al allerlei dingen uitgevoerd zoals cache legen etc.
Ik weet niet meer wat ik moet doen want ik wil gewoon graag de mail gebruiken via mijn computer.
Misschien kan iemand mij helpen of heeft hetzelfde probleem gehad.
Ik heb even een alternatief gevonden.
Via MAIL (microsoft store) heb ik mijn mail toegevoegd en daar werkt hij wel.
Probleem is nog niet opgelost helaas.
Dubbelklik op mbam-setup-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators) Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Bedankt!
Ik heb hier wat statistieken, ieder geval geen packet lost. Trace gaf ook niks vreemds aan.
Ping statistics for 216.58.211.101:
Packets: Sent = 10, Received = 10, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 9ms, Maximum = 17ms, Average = 12ms
davincstyle schreef: ↑19 feb 2019 10:29
Gmail werkt op één of andere manier weer.
Zou dat tracen en dat begin het probleem zijn geweest?
Dat zou kunnen, maar mooi dat het weer werkt.
Groeten abbs Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators) Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.