Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
supersmurf
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2005 23:00

Ik wil graag een Hijackthis logje plaatsen ter beoordeling omdat ik denk dat mijn PC geinfecteerd is door een browserhijacker.
Maar ik ben dus eerst begonnen met het lijstje af te werken zoals aangegeven onder "computerschoonmaken.html.
Ik gebruik FireFox 1.02 en als ik via de link op het schoonmaaklijstje naar één van beide online virusscanners ga, staat er bij Bitdefender dat deze niet voor netscape omgevingen is en bij Housecall dat er ActiveX elementen moeten worden geïnstalleerd, maar daar wordt niet uitgelegd hoe dat dan moet.
Wat is de oplossing voor één van deze 2 online virusscanners om die toch onder firefox te runnen? Aangezien ik graag de lijst verder wil uitvoeren en daarna een logje plaatsen ter beoordeling.
Gebruikersavatar
DigiDoc
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 apr 2005 14:33

Je kan deze online scans niet onder FireFox runnen. Ga dus met Internet Explorer naar deze sites en run een scan of 2. Post hierna een HijackThis logje hier. :)
DigiDoc
Gebruikersavatar
Buffy
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 06 mei 2005 21:48

Er is al een tijdje een Java-versie van Housecall die wel degelijk werkt met Firefox en Opera: http://fr.trendmicro-europe.com/consume ... launch.php
Gebruikersavatar
DigiDoc
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 apr 2005 14:33

Hey Buffy! Leuk je hier ook te zien :lol:
Kzag Admin hier ook al! :D
DigiDoc

Terug naar “Software en Algemene vragen”