Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

In de log-files zie je dat er verschillende soorten anti-virus pragramma's worden gebruikt

Norton
18%
14
Avast
16%
13
Avg
18%
14
Panda
5%
4
McAfee
5%
4
Norman
4%
3
NOD-32
13%
10
Kaspersky
6%
5
AntiVir
4%
3
Trend Micro
3%
2
RAV
Geen stemmen
0
Bitdefender
3%
2
Sophos
1%
1
Virex
1%
1
Andere
5%
4
 
Totaal aantal stemmen: 80
Gebruikersavatar
toni
Lid
Berichten: 2129
Lid geworden op: 12 jan 2006 15:01
Contacteer: Website

Beetje laat misschien,ik gebruik Nod32,versie 2.5. Ik heb ook Ewido,maar die staat niet op realtime bescherming,want dat kan natuurlijk conflicten geven.
Verders gebruik ik Online scanners als panda online,en bitdefender.

Groetjes Toni :lol:
Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
Wordt er zelf ook door verwarmd

Afbeelding
Gebruikersavatar
woepel
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:50

Gebruik nu nog op mijn computers McAfee maar denk er hard over om Nod32 te gaan gebruiken.
Gebruikersavatar
RONNIEBOY
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2006 10:32

Op mijn laptop zit Northon, betaald tot maart 2007. Northon heb ik uitgeschakeld en nu draait Avast erop. Een keer per week scannen met Avast. Een keer per maand schakel ik Avast uit en laat ik Northon scannen.
Dat is geloof ik wat de starter wilde weten.
Of ik tevreden ben? Weet niet, want tot nu toe nog geen positieve of noem je dat een negatieve scanuitslag gehad. Virusvrij, mijn computertje!
Groetjes.
Fact & Fiction. Illusion & Reality. Iedere speurtocht roept nieuwe vragen op.
Gebruikersavatar
Timmie
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 jun 2006 19:45

Ik gebruik Norman AntiVirus, omdat dat al op deze PC stond toen ik hem kreeg. Verder heb ik een serial voor AVG Pro, die installeer ik als ik iets verdachts in HijackThis zie. Ik zet Norman dan uit. Nog nooit problemen gehad op deze manier.

Terug naar “Software en Algemene vragen”