Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
indogirl
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2005 23:48

Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of het in dit forum thuishoort, maar ik heb een vraag over BHODemon 2.0 (http://www.definitivesolutions.com/bhodemon.htm), een programma voor het opsporen en beheren van - ongewenste - Browser Helper Objects, BHO's dus (sommige van deze BHO's zijn spyware/adware, vandaar dat ik dit forum koos voor het stellen van mijn vraag). Op de aangehaalde website wordt alleen gesproken over bescherming van de webbrowser van Internet Explorer. Ik gebruik echter - uiteraard :wink: - uitsluitend de alternatieve browser van Mozilla Firefox. Is BHODemon 2.0 ook te gebruiken in combinatie met deze browser? En is dit volgens jullie ook aan te bevelen? Alvast bedankt.

Groetjes, Amber :D
Gebruikersavatar
pablo
Lid
Berichten: 534
Lid geworden op: 07 mei 2005 17:16

hoi amber

bhodemon werkt inderdaad niet voor firefox ;)
maar je kan in firefox zelf je browserhelper objects ( toolbars ) beheren,bovendien is firefox ook niet gevoelig voor dat soort foute toolbars,dus het is gewoon niet nodig ;) :)
en iesp2 kan je tegenwoordig ook zelf die browserhelper objects beheren,die is wat dat betreft ook veiliger geworden :)

paul :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
indogirl
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2005 23:48

Bedankt voor de tip Paul :D Wat zou ik zonder jou moeten toch? :wink: Ik ben nog niet zo heel vertrouwd met die alternatieve browser van Firefox omdat ik die nog niet zo lang gebruik, vandaar dat ik alle mogelijkheden nog niet ken. Maar ik zal n.a.v. je opmerkingen een en ander zeker nader bestuderen! Ben nu namelijk druk doende om mijn pc beter te beveiligen, vooral aan de hand van de informatie die ik op of via deze site vind. Ik ben in elk geval door je uitleg behoorlijk gerustgesteld wat betreft die ongewenste BHO's (toolbars).

Groetjes, Amber -xxx- :D

Terug naar “Software en Algemene vragen”