Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Léon
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2012 00:43

Nog maar een paar dagen geleden had ik last van vreemde computerverschijnselen. Het leken overblijfselen van een kwaadaardige aanval op mijn computer die ik anderhalve week eerder had mogen meemaken (hopelijk eens, maar nooit meer). Na een scan met Malwarebytes Anti-Malware bleken er inderdaad nog steeds 2 geïnfecteerde registersleutels te zijn die bovendien ook nog niet weg te krijgen waren. (Dat is natuurlijk het ergste). Via het Forum 'Kassa Vraag en Beantwoord', altijd mijn toevluchtsoord bij problemen waar ik zelf weinig van begrijp, werd ik al bij de eerste reactie doorverwezen naar dit forum waar ik nog nooit van gehoord had. Ik kwam al gauw in contact met Abraham54. De manier waarop dit ging was ook nieuw voor mij, want bij Kassa is het allemaal veel vrijblijvender. Op dit forum wordt een echte samenwerking verwacht. In het begin waren er dan ook nogal wat misverstanden, maar na enige tijd ging het allemaal een stuk beter. Dit heeft er allemaal toe geleid dat de infecties waar mijn computer onder leed nu verdwenen zijn. Ik heb van Abraham54 ook nog allerlei tips gekregen die je kunt scharen onder de noemer "optimalisatie van het systeem". Ik houd er op deze manier uitsluitend goede gevoelens aan over en ik vind het echt super dat er mensen zijn die verstand van zaken hebben en die dan ook nog zo sociaal zijn om die kennis te delen met de op dit terrein minder bedeelden. Als ik een pet op had zou ik die nu afzetten. Maar, kortom, Abraham54 en ook alle andere anti-hijackers: heel hartelijk dank voor het werk dat jullie doen!
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Afbeelding
Dank jou wel voor de complimenten voor mij en dit geweldige forum.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Donaties en Bedankjes”